Premietanie filmu Mondovino (2004) a diskusia

.fusion-body .fusion-builder-column-0{width:40% !important;margin-top : 0px;margin-bottom : 20px;}.fusion-builder-column-0 > .fusion-column-wrapper {padding-top : 0px !important;padding-right : 8 !important;margin-right : 16px;padding-bottom : 0px !important;padding-left : 0px !important;margin-left : 16px;}@media only screen and (max-width:1024px) {.fusion-body .fusion-builder-column-0{width:40% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-0 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 16px;margin-left : 16px;}}@media only screen and (max-width:640px) {.fusion-body .fusion-builder-column-0{width:100% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-0 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 16px;margin-left : 16px;}}SASA v spolupráci s Ústavom sociálnej antropológie FSEV UK organizuje premietanie filmu Mondovino (2004, rež. Jonathan Nossiter), ktoré bude prebiehať vo štvrtok 02.03.2023 so začiatkom o 17:30h v miestnosti B122 na Fakulte sociálnych a ekonomických vied UK. Premietanie bude spojené s komentárom sociálneho antropológa doc. Mgr. Juraja Buzalku, M.A., PhD., ktorý sa akademicky venuje tejto téme, ako aj s voľnou diskusiou. Mondovino (it: Svet vína) je dokumentárny film z roku 2004, ktorý skúma vplyv globalizácie na rôzne vinárske regióny sveta. Film napísal a režíroval americký filmár Jonathan Nossiter. V roku 2004 bol nominovaný na Zlatú palmu na filmovom festivale v Cannes a na cenu César. Diskusia k filmu sa uskutoční vďaka ERASMUS-JMO-2021-CHAIR project 101048187 „Postgreen – The postsocialist societies and cultures for the European Green Deal“. Tešíme sa na vás! .fusion-body .fusion-builder-column-1{width:50% !important;margin-top : 0px;margin-bottom : 20px;}.fusion-builder-column-1 > .fusion-column-wrapper {padding-top : 0px !important;padding-right : 0px !important;margin-right : 16px;padding-bottom : 0px !important;padding-left : 8 !important;margin-left : 16px;}@media only screen and (max-width:1024px) {.fusion-body .fusion-builder-column-1{width:50% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-1 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 16px;margin-left : 16px;}}@media only screen and (max-width:640px) {.fusion-body .fusion-builder-column-1{width:100% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-1 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 16px;margin-left : 16px;}}.fusion-body .fusion-flex-container.fusion-builder-row-1{ padding-top : 0px;margin-top : 0px;padding-right : 0px;padding-bottom : 0px;margin-bottom : 0px;padding-left : 0px;}

prejsť na článok

ÚČEL SPRACÚVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV Online diskusia

ÚČEL SPRACÚVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV Online diskusia     Účel spracúvania osobných údajov: Prevádzkovateľ, spracúva osobné údaje za účelom uskutočnenia online diskusie o zmysle Usmernení SZO k reprodukčnej starostlivosti. Z diskusie bude robený zvukový záznam

prejsť na článok

VEĽKOLEPÁ A EMOTÍVNA, TAKÁ BOLA PREMIÉRA FILMU KTO JE ĎALŠÍ?

Tlačová správa 22. 8. 2019Veľkolepá a emotívna, taká bola premiéra filmu Kto je ďalší?12-sálové multikino Cinemax v Bratislave hostilo viac ako tisíc premiérových hostí nového slovenského filmu Kto je ďalší?. Filmová udalosť roka ohromila prvých divákov.

prejsť na článok

Pracovný úraz a náhrada za bolesť

Otázka: Vo februári 1999 som utrpel pracovný úraz, v dôsledku ktorého som absolvoval niekoľko operácii, poslednú v roku v marci 2015, Sociálna poisťovňa mi priznala v súvislosti s týmto operačným zákrokom náhradu za bolesť, ktorej výšku určila podľa Vyhlá

prejsť na článok

Telkac.sk – Premiéru si pozrel aj premiér

Rozhodol som sa prísť kvôli samotnému obsahu filmu, osobne ho považujem nielen za skvelý celovečerný film, ktorý bude vzbudzovať záujem divákov, ale aj za výchovnú pomôcku komentoval svoju prítomnosť na premiére Pellegrini, píše Telkáč.sk –> link na ce

prejsť na článok

Ako bolo na Festivale Hurá von!

4. októbra sa vo Vzdelávacom centre Zaježová stretlo viac ako 80 učiteľov a nadšencov učenia vonku. Na festivale účastníkov čakali inšpirácie pre učenie vonku v rôznych témach a predmetoch od fyziky a chémie, cez slovenčinu až po výtvarnú

prejsť na článok