Predplatné sociálnych sietí bez reklám

Facebook a Instagram už môžete používať aj bez reklám. Túto platenú novinku ponúka Meta všetkým užívateľom nad 18 rokov od 1.11.2023. Tejto téme sme sa venovali v našom prvom videu zo série PPC pondelok. Video si môžete pozrieť TU. Táto služba je za poplatok, no predpokladáme, že si nájde svojich priaznivcov. Konkrétne je to 9,99€/mesačne pre desktopovú verziu FB a IG a 12,99€/mesačne pre mobilnú verziu. Vyššia cena pre mobilné zariadenia je zohľadnením provízií pre obchody s aplikáciami firiem Google a Apple. Predplatné sociálnych sietí bez reklám je aktuálnou témou, na ktorú sa v tomto článku pozrieme bližšie. Upozornenie, ktoré v týchto dňoch dostávajú FB a IG užívatelia nad 18 rokov Prečo prišla Meta s predplatným sociálnych sietí bez reklám? Meta v oficiálnom článku na túto tému povedala: „V auguste sme oznámili náš zámer presunúť ľudí v EÚ, EHP a Švajčiarsku na právny základ GDPR „Súhlas“ na účely spracovania údajov zozbieraných na našich vlastných platformách na reklamné účely. Túto zmenu sme urobili, aby sme reagovali na množstvo vyvíjajúcich sa a vznikajúcich regulačných požiadaviek v regióne. To zahŕňa to, ako náš hlavný regulátor ochrany údajov v EÚ, Írska komisia na ochranu údajov, interpretuje GDPR po nedávnom rozhodnutí Súdneho dvora Európskej únie (SDEU) a očakáva nadobudnutie účinnosti zákona o digitálnych trhoch (DMA). ).“ Možnosťou kúpy predplatného sociálnych sietí bez reklám Meta vyvažuje požiadavky EÚ a zároveň dáva používateľom možnosť voľby, či chcú platenú verziu bez reklám alebo súhlasia s používaním ako doteraz. Vďaka tomuto kroku môže Meta aj naďalej slúžiť všetkým ľuďom v EÚ, EHP a Švajčiarsku. Súdny dvor EÚ uznal, že tento model predplatného je platnou formou súhlasu so službou financovanou z reklám. Stráca týmto krokom Facebook Ads význam? Inzerenti budú mať naďalej možnosť spúšťať personalizované reklamné kampane pre tých, ktorí budú používať neplatené verzie aplikácií Facebook a Instagram, ktoré budú naďalej podporované reklamami. Zatiaľ je otázne, koľko užívateľov sa rozhodne pre predplatné sociálnych sietí bez reklám a ako sa tým zmení Facebook Ads. Meta však tvrdí, že bude aj naďalej investovať do vývoja nástrojov, ktoré zachovajú hodnotu, ktorú platená reklama prináša ľuďom a firmám. V úvode článku sme spomenuli, že túto tému sme rozobrali v rámci nášho seriálu PPC pondelok. Pýtate sa, čo to je? PPC pondelok je náš nový seriál na sociálnych sieťach, v ktorom vám každý pondelok prinášame témy a novinky zo sveta PPC reklamy formou videa alebo príspevku. Videá a príspevky zo série PPC pondelok nájdete na našom Facebooku, Instagrame aj TikToku. Ak vás zaujíma digitálny marketing a reklama, sledujte nás a vzdelávajte sa s nami. Logo PPC pondelok, ktoré nájdete pri každom našom príspevku o PPC reklame The post Predplatné sociálnych sietí bez reklám appeared first on blueera.

prejsť na článok

Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov

InstaPrePodnik Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov InstaPrePodnik Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov

prejsť na článok

Inovatívna správa sociálnych sietí

InstaPrePodnik Inovatívna správa sociálnych sietí InstaPrePodnik Inovatívna správa sociálnych sietí Inovatívna správa sociálnych sietí V d

prejsť na článok

Tipy, ako si spravovať sociálne siete

InstaPrePodnik Tipy, ako si spravovať sociálne siete InstaPrePodnik Tipy, ako si spravovať sociálne siete Správa sociálnych sietí pre firmu: 5 kľúčových tipov pre úspech

prejsť na článok

Reklama na sociálnych sieťach

Propagácia na sociálnych sieťach Grafické štúdio RabbitStudio Dajte o sebe vedieť   Ak začínate s novým webom alebo e-shopom, tak je potrebné zviditeľniť sa v očiach potenciálnych zákazníkov. Dobrým spôsobom ako rozšíriť povedomie o vašom podnikaní medzi

prejsť na článok

Platíte niekomu za správu sociálnych sietí? Na toto si dajte pozor

Pre všetky firmy je (nielen) dnes dôležité míňať peniaze efektívne. Preto som sa rozhodol spísať niekoľko faktorov, podľa ktorých spoznáte, že práca vášho správcu sociálnych sietí môže byť ešte o niečo lepšia. Disclaimer: Cieľom článku rozhodne nie

prejsť na článok