Prečo je sublimačná tlač obľúbená pri tvorbe reklamných predmetov?

Sublimačná tlač je často využívanou technikou tlače reklamných predmetov. Skvelou voľbou je pri farebných motívoch, keďže farby dokáže reprodukovať vo vysokej kvalite. Nejde však len o krásne farby, celkovo je sublimačná tlač kvalitná a trvácna. Sublimačná potlač je nenáročná na technické vybavenie a aplikuje sa jednoducho Ako vlastne sublimácia funguje? Najskôr sa na sublimačný papier pomocou sublimačného atramentu vytlačí požadovaná grafika. Následne sa tento výtlačok spolu s potláčaným materiálom vloží do termolisu, v ktorom zohráva úloha teplota a tlak. Farba sa v termolise mení na plyn a zároveň sa otvárajú póry potláčaného materiálu, do ktorých farba v plynnom skupenstve preniká. Keď teplota klesne, póry sa uzatvoria a farba v nich stuhne, vďaka čomu sa v podstate stane súčasťou potláčaného materiálu. Existuje aj forma priamej tlače sublimačnou technikou na materiál, ktorý je na to vopred pripravený. Odpadá tak „medzikrok“ s tlačením grafiky na prenosové médium, ktorým je sublimačný papier. Na aké reklamné predmety sa sublimačná potlač využíva najčastejšie? V úvode sme spomenuli, že sublimačná tlač je často využívaná pri potlači reklamných predmetov. A akých konkrétne? Obľúbenou je napríklad sublimačná potlač hrnčekov, ktorá znesie aj umývanie v umývačke riadu. A napríklad tričká s grafikou aplikovanou sublimáciou môžete prať aj pri vyššej teplote bez obáv o poškodenie potlače. S obľubou sa sublimačná potlač využíva aj na obaly na mobil, uteráky, vankúše, či podložky pod myš. Samozrejme, existuje ešte oveľa viac predmetov, ktoré je možné potlačiť sublimáciou. Na čo však sublimačnú tlač nie je možné použiť, je napríklad 100 % bavlna. Prírodné vlákna totižto nemajú žiadne póry, ktoré by sa mohli otvoriť. Zdroj obrázka: Autor: Djavan Rodriguez / Shutterstock.com Príspevok Prečo je sublimačná tlač obľúbená pri tvorbe reklamných predmetov? je zobrazený ako prvý na Buďme úspešní.

prejsť na článok

Viac zákazníkov vďaka reklamným predmetom

V dnešnej dobe ešte stále existuje množstvo spoločností podceňujúcich silu reklamných predmetov. Vôbec nie je dôležité, čomu sa Vaša firma venuje a akých potenciálnych zákazníkov chce získať, ponuka reklamných predmetov je totiž mimoriadne široká, takže s

prejsť na článok

Návrh a tlač prezentačného listu

Realizácia grafického návrhu pre firmu AAA Gastro s.r.o. Cieľom letáku je v stručnosti predstaviť portfólio spoločnosti. Tlač na lesklý natieraný papier 170g/m2, 4+4 CMYK, výsledný formát A5 na šírku. Príspevok Návrh a tlač prezentačného listu je zobr

prejsť na článok

Sedací vak s vlastným dizajnom

Sedacie vaky majú rôzne dizajny a obvykle si stačí vybrať taký, ktorý sa vám najviac páči alebo sa hodí k ostatnému nábytku. Existuje ale aj iná možnosť a to nechať si vyrobiť sedací vak s vlastným dizajnom. Obal vaku môže mať akúkoľvek potlač a tak je vh

prejsť na článok

Tlač fotografií v digitálnej dobe

Tlač fotografií vdigitálnej dobe, áno? nie? Dnešná doba elektroniky nám prináša možnosti vytvárania fotografií kedykoľvek, kdekoľvek a tak povediac už pomaly s čímkoľvek. Už nás nelimituje počet záberov na filme,Continue reading #8594; The post Tlač fotog

prejsť na článok

Zásady tvorby reklamy a reklamných materiálov takto sa to robí správne!

Reklama je v súčasnosti kľúčová pre úspešnosť podniku, oslovenie vybraných zákazníkov a dosahovanie stanovených cieľov. Je viacero foriem tlačená reklama, reklama

prejsť na článok