Prečo by každý gastro podnik mal mať web?

V gastro biznise je veľmi náročné preraziť bez originálneho nápadu, vychytenej lokácie alebo pomoci od ostatných. Keď je konkurencia na trhu už dlhšiu dobu, má pravidelných zákazníkov a dobré hodnotenia, tak je ťažké proti nej konkurovať. Ak svoj gastro podnik zakladáte od nuly alebo hľadáte spôsob, ako sa odlíšiť od ostatných jeden z prvých krokov je mať vlastnú webovú stránku. Na webe môžete prezentovať svoju firemnú identitu, vyzdvihnúť v čom sa odlišujete od ostatných a dať cenné informácie každému z vašich zákazníkov. V tomto článku vám opíšem dôvody prečo sa každému gastro podniku oplatí mať webovú stránku a aké možnosti vám takáto stránka otvára. Zobrazenie menu lístka Väčšina zákazníkov sa rozhoduje aký podnik navštívia hlavne podľa toho, čo v danom podniku ponúkajú. Ak to nevedia rýchlo nájsť, tak je veľká šanca, že sa u vás nezastavia. Preto je veľmi užitočná mať svoj menu lístok dostupný na webe. Či už na stiahnutie alebo pekne graficky zobrazený, rovnako, ako som to urobil na webovej stránke podniku Out Of Office. Rovnako ak ponúkate denné menu, aktualizovaná verzia každý deň alebo týždeň sa vždy hodí na váš web. To vám dáva výhodu odkazovať zákazníkov na web, ak sa budú pýtať na vašu ponuku. Ukázanie priestorov a jedla Samozrejme webová stránka neostáva iba pri texte. Dokáže veľmi dobre zobraziť vizuálne vaše najpopulárnejiše jedlá, nápoje, ale aj priestory. Fotografiou alebo videom dokážete nielen nalákať návštevníka, ale aj ukázať profesionalitu a, aj to, že to so svojím biznisom myslíte vážne. Dnes vám stačí aj mobilný telefón a viete vytvoriť nádherné fotky/videá a umiestniť ich na webovú stránku. Avšak oplatí sa investovať aj do profesionálneho fotografa, ktorý dokáže tieto fotky a potom, aj váš web posunúť na iný level. Objednávkový systém Pandémia nás naučila, že hlavne v gastro biznise je dôležité mať zadné vrátka a spôsob, ako doručiť zákazníkom svoje jedlá a nápoje aj online. Práve webová stránka dokáže tiež slúžiť ako miesto, kde môžete mať jednoduchý online objednávkový systém. Nemusí slúžiť iba ako donáška, ale aj na osobný odber priamo u vás na pobočke. Výhoda oproti iným externým donáškovým službám, ako Wolt či Bistro je, že všetko máte pod kontrolou vy a nemusíte za to nič platiť a viete svojím zákazníkom ponúknuť svoje jedlo za rovnakú cenu ako u vás v reštaurácií. Pekný príklad je web Panenskej Kaviarne, ktorý som robil spolu s takýmto objednávkovým systémom a sú s nim veľmi spokojný. Rezervačný systém stolov Ďalšia možnosť, ako využiť webovú stránku, je rezervačný systém miest na sedenie. Ak máte často telefonáty s požiadavkami o objednanie stola, tak takýto systém vám dokáže ušetriť veľa času. V administrácií web stránky môžte mať pekný prehľad voľných a obsadených termínov, prípadne ich viete pridávať aj manuálne ak dostanete požiadavku cez telefón. Príklad jednoduchého systému si môžte pozrieť na web stránke, ktorú som robil pre Café & Bar Clique, ktorý sa nachádza na Bratislavskom nábreží Dunaja. Informácie o podniku V neposlednom rade viete pomocou web stránky odprezentovať váš príbeh, ako ste začali, zakladateľov, opísať v čom vynikáte oproti konkurencie, zobraziť otváracie hodiny, kontakt na vás a predovšetkým mapu, ako sa k vám dostať. Tieto základné informácie sú niekedy dosť podceňované a zákazníci ich často nevedia jednoducho nájsť. Preto je potreba všetky tieto informácie spomenúť na webe a ľudí naňho odkazovať. Záver Toto je len výber toho, čo môže vášmu gastro biznisu priniesť, a to som ešte nespomínal výhody, ktoré prináša každá webová stránka, ako napríklad organická návštevnosť z vyhľadávačov (Google, Zoznam atp) alebo dôveryhodnosť pre váš podnik. Každopádne v roku 2021 je webová stránka nutnosť pre každý biznis, a to nie len ten spájaný s gastrom. Aj keby to bola jednoduchá stránka s vašim menu lístkom, otváracími hodinami a kontaktnými informáciami ako web, ktorý som robil pre sieť kaviarní La Crema, tak dokáže pomôcť desiatkam až stovkám potenciálnym zákazníkom každý týždeň. Ak tvoj podnik ešte nemá webovú stránku a radi by ste získali jednu z týchto výhod môžte si pozrieť moje portfólio webov a v prípade záujmu o vytvorenie ľubovoľného webu tak ma neváhajte kontaktovať.The post Prečo by každý gastro podnik mal mať web? first appeared on Branislav Budzák.

prejsť na článok

Ako sa riadi výrobný podnik pomocou ERP Infor VISUAL

Pozrite sa, čo všetko získate s ERP systémom Infor VISUAL. Spoločnosť Karned  Tools implementovala IS Infor ERO VISUAL, ktorý svojou širokou funkčnosťou a možnosťami práve v oblasti plánovania splnil potreby spoločnosti a podporil možnosť jej dynamického

prejsť na článok

Ako si vybrať cestovný kávovar

Cestujete často na dovolenku z bodu A do bodu B, či už v lete alebo v zime? Ste ďaleko od dobrého gastro a kaviarenského podniku? To vôbec nevadí, pretože som pre vás pripravil najlepšie cestovné kávovary do karavanu, auta, ale aj menšie a prenosné ručné

prejsť na článok

Akuálne opatrenia v súvislosti s COVOD-19

Vážení užívatelia bytov a nebytových priestorov ! V súlade s opatreniami prijímanými štátnymi orgánmi a vládou SR o obmedzení pohybu na území SR, s cieľom zabezpečiť maximálne možnú ochranu obyvateľov pred nakazením a šírením sa nového vírusu COVID 19,

prejsť na článok

Ohluchne

- Synak, prečo chodíš každý večer na diskotéku, veď ohluchneš! - Ďakujem ti mama, ale už som obedoval.

prejsť na článok

Ondrej Šupák Realitný maklér RE/MAX EXTRA

Prečo si sa rozhodol pre kariéru ako realitný maklér? Pre kariéru realitného makléra som sa rozhodol, pretože v tom vidím potenciál a perspektívu do budúcnosti a zároveň dobrú školu do života. Ľudia budú stále musieť bývať a s tým riešiť všetky súvisia

prejsť na článok