Pillow poisťovňa novo ponúka revolučné poistenie aj slovenským vodičom

Najrýchlejšie rastúca česká poisťovňa od dnešného dňa ponúka svoje unikátne poistenie vozidiel s cenou podľa najazdených kilometrov aj slovenským majiteľom vozidiel. Slovenskú vankúšovú ponuku odštartovala po necelých 4 rokoch úspešného pôsobenia v Česku. Vankúš ako symbol pohodlia V Česku sa prví zákazníci stretli s novou značkou na konci roka 2019. Pre poistenie netradičný názov Pillow (v preklade vankúš) vysvetľuje Jakub Read More ... Článek Pillow poisťovňa novo ponúka revolučné poistenie aj slovenským vodičom se nejdříve objevil na Pillow poisťovňa.

prejsť na článok

Pillow poisťovňa: jedna zmluva vládne všetkým

Doteraz boli pre komplexné poistenie vozidla potrebné dve rôzne poistné zmluvy. Jedna obsahovala PZP a druhá havarijné poistenie. Tento postup mal mnoho nevýhod a našťastie je už v moderných poisťovniach minulosťou. Trend je jasný: jedna zmluva Jedna zmlu

prejsť na článok

Prvá poisťovňa v Česku ponúkne PZP pre kolobežky. A čo Slovensko?

Pillow poisťovňa spúšťa od 21. decembra 2023 možnosť povinného zmluvného poistenia pre kolobežky a iné elektrické vozítka v Česku. Vzhľadom na jednotný postup na českom a slovenskom trhu je jasné, ako bude vyzerať jej poistenie na Slovensku v budúcom roku

prejsť na článok

Chuť inovovať oblasť poistenia priniesla Pillow úspechy

Mieru inovatívnosti jednotlivých poisťovní možno posudzovať rôzne. Pokiaľ ako arbitra zvolíme najprestížnejšie ekonomické médium v ČR, Hospodárske noviny, potom prvú priečku v posledných rokoch obsadila Pillow poisťovňa. V čom sa súťaží Hospodárske noviny

prejsť na článok

Lacnejšie povinné zmluvné poistenie 2023

Novinka v poistení vozidiel prináša lacnejšie povinné zmluvné poistenie pre tretinu všetkých slovenských vozidiel. Je to takmer 1 milión áut, ktoré môžu ušetriť aj na platbách za havarijné poistenie alebo obľúbené poistenie čelného skla a iných skiel. Na

prejsť na článok

Pillow: koniec nevýhodných balíkov poistení

Rožok iba s horčicou? Ak by v obchode s potravinami povedali zákazníkom, že im rožky predajú iba spoločne s horčicou, asi by čoskoro o všetkých klientov prišli. Zaujímavé je, že úplne rovnaké správanie poisťovní klienti tolerujú. Ponuka vraj „výhodných“ b

prejsť na článok