Nu Dance Fest Corporate identity and materials for festival.
Italian Cultural June Corporate identity and propagation materials for cultural event.
Flexible Identity for the Valencian Film Archive of the Valencian Institute of Culture (Valencian Government) Reviving pop, punk, and counterculture. Advocating for socializing and sharing cinema. In the style of a Fanzine and as a form of revival, the Fi
prejsť na článokSi festivalový typ, ktorý pochodil všetky staré - známe firmy a rád si vyskúšaš niečo nové? Ak patríš zároveň aj medzi umelecké duše, festival Tehláreň je práve pre teba!
prejsť na článokVisual Identity 4 Visual Artist.Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity vznikla z mena a práce umelca. Spojením opakujúceho sa písmena Š, ktoré je na konci mena a zači
prejsť na článokObalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia značky Vesantech.Inšpirácia a nápad pri tvorbe obalov vychádza z prvkov a symbolov vizuálnej
prejsť na článok