New Europe

We (EMERGE) have two leitmotivs, the first, more broader one is YOU NEVER KNOW UNTIL YOU TRY and more concrete, focused, “Discover New Destinations”, which we often use with the PR materials linked to our priority destination which is, indeed, region of Central (sometimes called Eastern) Europe. Where does Central Europe start and end? Where does start and end our prejudices? At the beginning of this year we have intentionally participated in three events connected with Central? Eastern? Balkan? Baltic? locations. I tell you, it was delighting. Conventa 2018 in Ljubljana, Slovenia, Convene 2018 in Vilnius, Lithuania, and finally, MCE Central & Eastern Europe – Zagreb, Croatia Though different formats, all of them have been produced in so called (to be prudent) “New Europe”. We (from Central Europe) have learned new things, including destinations of fascinating beauty; atop some interesting marketing strategies. Now we have to build/complete new cooperation and products achieved. YOU NEVER KNOW UNTIL YOU TRY.

prejsť na článok

Na cestovanie po Európe postačí elektronická zelená karta

Od budúceho roka už nebude potrebné brať si so sebou do zahraničia tlačenú zelenú kartu, ale postačí jej elektronická verzia uložená v mobilnom telefóne. Rozhodla o tom v januári európska Rada kancelárií COB. Povinnosť akceptovať elektronickú zelenú kartu

prejsť na článok

FCC Environment – redizajn nadnárodnej webstránky .A.S.A. Group

Nadnárodná spoločnosť FCC Environment pôsobiaca v oblasti odpadového hospodárstva v strednej a východnej Európe je naším klientom už dlhé roky.

prejsť na článok

Knihy zjarnej krajiny

Uprostred škandinávskej prírody, pozdĺž ramena najväčšieho nórskeho fjordu Sognefjord a zároveň neďaleko najväčšieho pevninského ľadovca v Európe Jostedalsbreen, leží, obkolesené strmými kopcami, nenápadné mestečko Fjærland. Obec, ktorá nemá ani 300 obyva

prejsť na článok

Prosperplast – popredný výrobca umelohmotných produktov

Firma Prosperplast patrí v Poľsku i Európe k popredným výrobcom umelohmotných produktov pre dom a záhradu. Svoju výrobu sústreďuje najmä na kvetináče, kompostéry, palisády, kanvy, lopaty, boxy na náradie a v neposlednom rade na výrobky pre deti (sánky, bo

prejsť na článok

Hungarian e-commerce is growing above average!

In 2016, the European e-commerce revenues rose to 530 billion euros according to the most recent report of Ecommerce Europe. This means a whopping 15% growth compared to the previous year, but Hungary is running ahead of Europe in this matter. eNET Intern

prejsť na článok