Najväčšie mená v tvorbe Soutache

V dnešnom blogu si predstavíme niekoľko významných mien v umení Soutache a v krátkosti si priblížime ich doterajšiu tvorbu. Prvou je Dori Csengeri, profesionálna textilná dizajnérka a medzinárodne uznávaná umelkyňa, ktorá vyštudovala módnu školu „Shenkar“ v Tel-Avive, dejiny umenia na univerzite v Zürichu a maliarstvo na Academie de Port-Royal v Paríži. Dlho pôsobila ako textilný dizajnér [] The post Najväčšie mená v tvorbe Soutache first appeared on Adelina design. Príspevok Najväčšie mená v tvorbe Soutache je zobrazený ako prvý na Adelina design.

prejsť na článok

Najpopulárnejšie mená na Slovensku, výber najlepších

Či už vyberáte meno vášmu budúcemu potomkovi alebo vás len zaujíma, aké mená sú momentálne najpopulárnejšie na Slovensku, v tomto článku nájdete množstvo nápadov na zaujímavé mená, The post Najpopulárnejšie mená na Slovensku, výber najlepších appeared fi

prejsť na článok

Pracujeme pre najväčšie obchodné spoločnosti na trhu!

Pozrite sa čo robíme pre najväčšie obchodné firmy na Slovensku: Billa, dm drogerie markt, Kaufland, Lidl, Metro, Tesco, Terno. Príspevok Pracujeme pre najväčšie obchodné spoločnosti na trhu! je zobrazený ako prvý na ICRA | Inovačná & kreatívna agentúr

prejsť na článok

Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy?

Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby.  A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appear

prejsť na článok

Sakrálne predmety v tvorbe slovenských dizajnérov

Sakrálne predmety boli vyrobené v Strednom odbornom učilišti strojárskom Hodruša Hámre (dnešnej Súkromnej škole umeleckého priemyslu) v roku 1995 1996. Na výtvarnom návrhu sakrálnych predmetov spolupracovali slovenský dizajnéri: Ján Čalovka, prof. akad.

prejsť na článok

13 málo známych chýb pri tvorbe webstránky, ktoré Vás pripravia o peniaze

Ktorákoľvek z týchto chýb Vás môže pripraviť o zákazníka. A zákazníci sa rovnajú peniaze. Náprava niektorých chýb Vás bude stáť veľa času. Váš čas sú peniaze. Chybám sa snažte radšej vyhnúť ako ich naprávať. The post 13 málo známych chýb pri tvorbe webstr

prejsť na článok