LVVK 2023

Z dôvodu covid-19 sa naša škola už 3 roky po sebe nezúčastnila lyžiarskeho kurzu. Preto bol pre nás tento lyžiarsky kurz výnimočný. Nadviazali sme partnerskú spoluprácu so ZŠ a MŠ kardinála Rudnaya v Považanoch. Celkovo sa zúčastnilo 16 žiakov 7. až 9. ročníka, 2 inštruktori, 1 pedagogický dozor a zdravotníčka Prudké oteplenie pred lyžiarskym kurzom veštilo skôr jarné počasie, a tak sme dúfali, že snehová nádielka vydrží aspoň do konca nášho pobytu. Počasie nás veľmi prekvapilo, nakoľko nám každý deň svietilo slnko a snehové podmienky boli vynikajúce vo výške cca 60 cm súvislej snehovej pokrývky. Z Bratislavy sme vyrazili v nedeľu 5.3.2023 o 08:00 hod. a cestou vyzdvihli zvyšok autobusu v Považanoch. Príchod na chatu Erika v Bachledovej doline bol o 13:30 hod. kde sme mali zabezpečené ubytovanie. Majiteľ a celý personál chaty boli milí a ústretoví a na chate sme sa cítili veľmi dobre. Po rozdelení žiakov do izieb, vybalení a večeri sme mali večerný rozkaz s oboznámením sa bieleho kódexu a s pravidlami správania sa na lyžiarskom kurze. Ráno sme žiakov rozdelili do štyroch družstiev lyžiarov – začiatočníkov, lyžiarov – stredne pokročilých, lyžiarov pokročilých, lyžiarov pokročilých. Pre niektorých začiatočníkov boli začiatky ťažké a nedostatky v kondícii sa ukázali ako kľúčové pre nácvik základných lyžiarskych techník. Žiaci lyžovali dva krát do dňa a na tretí deň žiaci mali povinný oddych, kde sme využili prechádzku na chodník korunami stromov. Večere boli venované prednáškam o nácviku lyžiarskych techník a stavbe lyží. K dispozícii bola spoločenská miestnosť s pingpongovým stolom, televízorom a možnosťou občerstvenia v bufete. Všetky možnosti žiaci vo veľkej miere využívali. Každý deň žiaci – hlavne začiatočníci robili menšie pokroky a tak všetci úspešne zvládli lyžiarsky svah. Našťastie sa všetky pády zaobišli bez úrazov. Kurz ubiehal rýchlo a posledný deň 10.3.2023 sme lyžovali do 11:00 hod. Po zbalení a obede sme sa rozlúčili s personálom chaty a s nádejou, že sme zbalili všetko, sme sa vybrali na cestu domov. Do Bratislavy sme dorazili o 18.30 hod. Chcem sa poďakovať celému personálu chaty za vytvorenie príjemného a pohostinného prostredia pre náš pobyt, inštruktorom, pedagogickému dozoru a zdravotníčke za ich obetavú prácu a všetkým žiakom za to, že sme to celé zvládli. Už teraz sa tešíme na budúci lyžiarsky kurz. [See image gallery at www.borodacova.sk]

Zmena závozov počas nasledujúcich dní 16.11. 17.11.2023

Milí zákazníci, radi by sme vás upozornili na zmeny závozov počas štátnych sviatkov: západné Slovensko: 16.11.2023– ranný závoz – závoz bez obmedzení16.11.2023– poobedný závoz – BEZ ZÁVOZU 17.11.2023– Bratislava a okolie – závoz bez obmedze

Páskovanie 3. Kyu – máj 2023

10. Mája 2023 úspešne zvládol páskovanie ďalší člen nášho klubu na 3. Kyu (zelený pás). Blahoželáme! Osu. The post Páskovanie 3. Kyu – máj 2023 appeared first on MMK JU-JITSU Košice.

Páskovanie 5. kyu – máj 2023

Posledný deň v Máji 2023 úspešne zvládol páskovanie ďalší člen klubu na 5. Kyu (žltý pás). Srdečne blahoželáme! Osu.  The post <strong>Páskovanie 5. kyu – máj 2023</strong> appeared first on MMK JU-JITSU Košice.

Páskovanie 2. Kyu – November 2023

Novembra 2023 prebehlo páskovanie člena nášho klubu na 2. Kyu (modrý pás). Blahoželáme! Osu. The post Páskovanie 2. Kyu – November 2023 appeared first on MMK JU-JITSU Košice.

Páskovanie 5. kyu – jún 2023

V Júni 2023 úspešne zvládli páskovanie ďalší traja členovia nášho klubu na 5. Kyu (žltý pás). Cvičencom blahoželáme! Osu. The post <strong>Páskovanie 5. kyu – jún 2023</strong> appeared first on MM