Líder v tlačenej reklame a offline marketingu

Predstavujeme spoločnosť KPK Reklama ® fabrika na reklamu, ktorej sme vedeli poskytnúť 2400 štvorcových metrov v našich priestoroch v Košiciach. Moderná technológia a skúsený tím tejto spoločnosti zaručujú profesionálny výsledok, ktorý vás bude reprezentovať. Ak máte záujem o bližšie informácie o našich výrobných a skladových priestoroch, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poskytneme ďalšie informácie a zodpovieme vaše otázky. The post Líder v tlačenej reklame a offline marketingu first appeared on Nitra Invest.

prejsť na článok

Potlačené papierové tašky ako offline marketingový nástroj

Množstvo obchodníkov a odborníkov na marketing tvrdí, že offline aktivita je rovnako dôležitá a silná ako online aktivita, pokiaľ ide o akúkoľvek marketingovú stratégiu. Pridaním potlačených papierových tašiek do sortimentu prezentačných materiálov, môže

prejsť na článok

EU-CARE: Konzorcium šiestich nezávislých nadácií prerozdelilo mimovládnym organizáciám v roku 2023 na pomoc odídencom z Ukrajiny takmer 10 miliónov

Tlačová správa Nadácia otvorenej spoločnosti Bratislava ako líder konzorcia spolu s ďalším piatimi nadáciami prerozdelili ...Viac

prejsť na článok

GundogStore Darčekové poukazy

Ideálny darček pre každého psíčkara Netrúfate si vybrať vhodný darček? Využite našu ponuku darčekových poukazov a potešte svojich blízkych pri akejkoľvek príležitosti. Darčekové poukazy je možné zakúpiť v hodnote 35, 50 a 90€. Poukazy je možné kom

prejsť na článok

Sulík prechádza grilovačkou v pléne za výstavu v Dubaji: Veď som štátu ušetril milión eur!

BRATISLAVA - Líder opozičnej strany SaS Richard Sulík vyhlásil, že namiesto 8,7 milióna eur stála Slovensko výstava Expo Dubaj v roku 2020 7,7 milióna eur. Uviedol to v utorok na mimoriadnej schôdzi Národnej rady (NR) SR s tým, že oproti rozpočtu ušetril

prejsť na článok

Je on-line kampaň úspešnejšia ako osobné stretnutie?

V online svete sa  pre profesionálne meranie úspechu využívajú nasledovné metriky: ⇒Celková návštevnosť vašej stránky ⇒CTR (Clic through rate) – koľko ľudí kliklo na vašu reklamu ⇒CPC (Cost per clic) – náklady za jeden klik. Záleží od toho aké populárne

prejsť na článok