LEGO Xmas

Case Study Ako sme dostali zážitok a VIANOČNÉ TIPY do médií v čase, keď sa ľudia nemohli stretávať I keď pandémia obmedzila v roku 2021 naše možnosti, našli sme cestu ako predstaviť tipy na vianočné darčeky pre celú rodinu z portfólia LEGO®. Za 24 hodín sa nám podarilo pripraviť offline zážitkové popoludnie pre influencerov a inovatívne raňajky pre médiá. Vytvorili sme tak v rekordnom čase virálny event s jedinečnou atmosférou a ešte lepšími dosahmi. Projekt vznikol na základe kreatívneho nápadu a spracovania DIVINO s mentoringom českej agentúry Ogilvy. Aký bol cieľ projektu a ako sme k nemu pristúpili? Cieľom kampane bolo predstaviť rôznorodosť LEGO® portfólia a zorganizovať podujatie, ktorého sa mohli hostia zúčastniť osobne aj v čase ďalšej nastupujúcej vlny pandémie. Vzhľadom na ochranu zdravia hostí sme pre pocit bezpečného zázemia zvolili prenajaté priestory v bytovom dome Panorama City v Bratislave. Ten sa stal v posledných rokoch jednou z bratislavských dominánt. Symbolicky sme tak lokáciou odkázali na LEGO® claim „Rebuild the World.“ Cieľová skupina Legendárne stavebnice podporujú kreativitu a sociálne zručnosti detí od veku 18 mesiacov, ale aj rodičov a dospelých staviteľov bez obmedzenia veku. Stratégia? Wow efekt, ktorý vtiahol hostí do príbehu Našou stratégiou bolo vtiahnuť hostí do príbehov s LEGO®. Celý priestor bol preto „zariadený“ stavebnicami produktovými tipmi na Vianoce pre celú rodinu. Okrem nich vynikali aj cenné kúsky z najväčšej súkromnej zbierky modelov LEGO® v strednej Európe, ktoré zapožičal ich majiteľ – Andrej Ďurík. Účastníci eventov tak mali jedinečnú príležitosť obdivovať napríklad 20 rokov starú scénku z filmu Harry Potter. Harmonogram eventov DEŇ 1 Privítali sme 6 vybraných influencerov, ktorí milujú LEGO Predstavili sme im produktové tipy Napísali list Ježiškovi Súťažili vo dvojiciach v stavaní LEGO bez návodu Spontánne tvorili kreatívne stories s pomocou LEGO rekvizít SPONTÁNNE STORIES V RÁMCI ZÁBAVY ZABEZPEČILI OKAMŽITÝ „BUZZ“ DEŇ 2 Pozvanie na pracovné raňajky prijali zástupcovia tradičných médií Predstavili sme im produktové tipy na Vianoce Diskutovali sme o zážitkoch v spojitosti so stavebnicami LEGO, Vyhodnotili „battle influencerov“ vo voľnom stavaní z predchádzajúceho dňa Tieto aktivity sme doplnili distribúciou tlačových správ na širší medialist. Aké výstupy sme projektom dosiahli? Výstupy v médiách s dosahom 1,2 mil. ľudí 40+ IG stories s dosahom 100,000 ľudí Súťaž na profile s 230k followers Cool event, o ktorom sa dlho hovorilo Výsledky sme merali na základe počtu vydaných produktových tipov v printových médiách a dát o dosahoch dostupných priamo na instagramovom profile DIVINO a na profiloch zúčastnených hostí. Okrem toho sa nám podarilo odpromovať, že LEGO má na Slovensku novú agentúru – DIVINO, vďaka čomu sa ozvali influenceri, ktorí LEGO milujú a sú otvorení spolupráci aj na ďalších projektoch. Príspevok LEGO Xmas je zobrazený ako prvý na Divino.

prejsť na článok

What is Clean Energy? How Does It Work?

The goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n

prejsť na článok

The emergence of new tech for a green future

The goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n

prejsť na článok

A New Approach to Boost Sustainable Energy for All

The goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n

prejsť na článok

Growth of Clean Energy Part of Solution, Not a Problem

The goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n

prejsť na článok

Yes, 40 Percent Solar Energy for the U.S Grid by 2035 is Doable

The goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n

prejsť na článok