Kvalitná firemná webstránka nemusí stať veľa peňazí

Koľko stojí kvalitná firemná webstránka, ktorá dobre vyzerá, je rýchla, použiteľná no mobilných zariadeniach a hlave predáva?! O tom, ako ma vyzerať nová firemná webstránka sme si už písali v predchádzajúcom článku. Responzívny dizajn, rýchlosť, moderný dizajn či intuitívne rozloženie prvkov firemného webu. Na to všetko by klient ale hlavne spoločnosť, ktorá bude na tvorbe Príspevok Kvalitná firemná webstránka nemusí stať veľa peňazí zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

Nová firemná web stránka nemusí byť finančne náročná

Približne 44 až 51% malých firiem nemá vlastnú web stránku. V dnešnej modernej, technologickej dobe je to šokujúce číslo. Ľudia dnes pri kúpe služby alebo produktu najprv hľadajú na internete, či už  kvôli informáciám alebo referenciám a až potom konajú v

prejsť na článok

Tvorba webstránok nová firemná web stránka, online magazín, blog alebo e-shop

Reklamná agentúra ContentPress poskytuje kompletné služby v oblasti online marketingu. Súčasťou širokého portfólia je tiež tvorba web stránok. Nová firemná web stránka je dnes cenovo dostupnejšia ako kedykoľvek predtým. Nehovoríme tu ale o lacnej web strá

prejsť na článok

Tvorba funkčných a moderných webov

Tvorba web stránok je prvým krokom k nahliadnutiu do sveta online biznisu. Nie je web ako web. Vytvoriť pekný web no najmä funkčný – predávajúci nie je vôbec jednoduché. Mať najkrajšiu webovú stránku na celom Slovensku ešte neznamená, mať aj najvyššie zis

prejsť na článok

Hawaii bez cestovky ako mať maximum zážitkov za minimum peňazí

Hawaii nie je úplne bežná destinácia pre Slovákov a Čechov, no pri troche šťastia sa dá dostať aj tam a nemusíte ani predať dom aj s autom, aby ste na to mali peniaze. Tak ako dostať z tejto luxusnej destinácie maximum zážitkov za minimum peňazí?  Ako tam

prejsť na článok

Reprezentuje Vás firemná web stránka dostatočne?

Ako by mala vyzerať reprezentatívna web stránka? To, že Vaša firma má byť tam, kde sa zdržiavajú Vaši potenciálni klienti už asi viete. Premieňate týchto zákazníkov, ktorí hľadajú Vás alebo služby, ktoré ponúkate na svojich zákazníkov? Nebola by to ško

prejsť na článok