Čo odlišuje značku Motorola od jej konkurentov? The post Konzistentnosť značky Motorola appeared first on JDagency.sk.
Budovanie firemnej identity je jednou z kľúčových úloh každého úspešného podnikania. Byť netradičný alebo vyčnievať z radu vám pomôže sa prebojovať v konkurenčnom prostredí. Jedným z účinných spôsobov ako zatraktívniť vašu značku môže byť vytvorenie vlast
prejsť na článokV roku 1976 navrhol Ján Čalovka značky pre vodné dielo Liptovská Mara. The post Značky pre vodné dielo Liptovská Mara appeared first on Ján Čalovka.
prejsť na článokZákladné pravidlo hovorí, že zákazník potrebuje až sedem interakcií so značkou, kým sa rozhodne od nej nakúpiť. Ak je značka nekonzistentná, ľudia týchto sedem inte The post Vybudujte si dôveru konzistentnosťou značky appeared first on Digiko.
prejsť na článokObalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia značky Vesantech.Inšpirácia a nápad pri tvorbe obalov vychádza z prvkov a symbolov vizuálnej
prejsť na článokPozrite sa na prehľad noviniek zo sveta bezpečnosti na internete a sociálnych sietí od 3. do 9. apríla. Prvý telefonát pred 50 rokmi Prvý hovor na svete uskutočnený z mobilného telefónu Motorola DynaTAC prebehol 3. apríla 1973 v New Yorku. Volajúcim
prejsť na článok