Koľko Stojí Vytvorenie Loga? » Cenník + Proces Návrhu

Koľko Stojí Vytvorenie Loga? » Cenník + Proces Návrhu Ak máte záujem o návrh loga pre vašu firmu, eshop, startup alebo pre akýkoľvek nápad, skúsim vám v tomto článku popísať, ako taký proces tvorby loga vyzerá. Taktiež spomeniem moje orientačné ceny za grafický návrh loga od jeho prvotnej idey až po finálnu podobu. Som grafik na voľnej nohe a moje prvé logo, ktoré som navrhol, bolo uvedené do používania už pred 15 rokmi. Vytvoril som ho ešte počas štúdia dizajnu na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave. Bolo to logo pre jednu malú začínajúcu americkú firmu. Odvtedy som navrhol asi stovku log pre rôzne firmy, kamarátov, či osobné webové a grafické projekty. Nižšie si môžete pozrieť nejaké príklady log, ktoré som za ten čas navrhol: * Viac ukážiek mojich prác, ako aj objednávací formulár nájdete na mojej osobnej webstránke pariza.art. Tu si môžete pozrieť môj cenník. Ak máte záujem, neváhajte ma kontaktovať. Štýlové logo na mieru vám viem vytvoriť už od 199€. Cenník tvorby loga Basic Logo od €199 2 návrhy1 kolo úpravFarebné logoRežim RGB + CMYK Mám záujem Profi Logo od €249 3 návrhy3 kolá úpravLogo vo vektorochFarebné logoRežim RGB + CMYK Mám záujem Max Logo od €329 4 návrhy3 kolá úpravLogo vo vektorochNávrh vizitiek v ceneTlač 500ks vizitiek v ceneFarebné logoRežim RGB + CMYK Mám záujem Proces návrhu loga Na tvorbu profesionálneho loga využívam grafické programy Adobe Photoshop a Adobe Illustrator. Finálny návrh loga vám dodám vo viacerých formátoch, vrátane editovateľných súborov loga vo vektoroch (v krivkách) a vo vrstvách. Vždy sa snažím naplno využiť moju kreativitu a zapojiť fantáziu. Taktiež využívam skúsenosti a zručnosti, ktoré som nadobudol s prácou s týmito počítačovými programami za viac ako desiatku rokov. Proces tvorby loga u mňa je celkom jednoduchý; po prvom kontakte a výbere jedného z mojich cenových balíčkov sa dohodneme na detailoch ako napríklad farby, ktoré by som mal použiť, na aký účel sa logo bude používať, čo by malo reprezentovať a podobne. Po zaplatení malej zálohy z vašej strany začínam vytvárať prvé návrhy. Tie vám následne pošlem a vy si vyberiete jeden z nich, ktorý doladím do finálnej podoby. Na konci pripravím súbory pre tlač a internet; viaceré formáty loga (.JPG, .GIF, .PNG, .PSD, .PDF, .AI, .EPS + režimy CMYK a RGB). Prípadne, ak si zvolíte môj najdrahší balíček, pripravím ešte návrhy na tlač vizitiek. Tie vám následne doručí kuriér až k vám domov za pár pracovných dní. Tvorba loga svojpomocne Samozrejme, ak chcete ušetriť, môžete si logo skúsiť vytvoriť sami. Dá sa tak urobiť pomocou nejakého grafického programu ako napríklad Adobe Illustrator. Alebo môžete využiť určitú online službu na tvorbu loga. Avšak ani tie nie sú zadarmo a kúpa takéhoto programu vás môže v konečnom dôsledku stáť viac peňazí ako keby ste si službu objednali u mňa. Je to však na vás. Dúfam, že som vám s týmito mojimi krátkymi tipmi aspoň trochu pomohol pri procese návrhu vášho nového loga. A ak máte záujem o moje služby, neváhajte navštíviť môj osobný web a kontaktovať ma. Okrem log navrhujem aj vizitky, letáky, bannery, plagáty, ďakovné kartičky, darčekové poukazy, či iné tlačové produkty, ale aj webové stránky. Ako pripraviť podklady na návrh loga a na čo nezabudnúť Aby bol dizajn loga efektívny, je potrebné najskôr pripraviť kvalitné zadanie a podklady. Na tvorbu podkladov budete potrebovať súbor dobre zacielených otázok, ktoré vám pomôžu prejsť vašimi myšlienkami a určiť, ako by vaša značka mala vyzerať a ako by mala byť prezentovaná spotrebiteľom. Budete mať jasnú víziu, budete presne vedieť, čo chcete, a budete vedieť, na ktoré cieľové skupiny sa zameriavate pomocou kompletnej štúdie. Potom môžete buď vytvoriť grafiku sami alebo môžete nájsť talentovaného grafického dizajnéra, ktorý zrealizuje váš koncept. Vzhľadom na to, že čas sa rovná peniazom, najčastejšie nastanú dva scenáre. Pre podnikateľa, ktorý má peniaze, nemá zmysel študovať grafiku, je oveľa rýchlejšie zaplatiť za čas niekoho iného, kto má roky skúseností a živí sa výrobou firemnej grafiky. Ak ste vlastníkom firmy, ktorému chýbajú finančné prostriedky, ale má čas, pravdepodobne vám nezostáva nič iné, ako sa naučiť robiť grafiku. Obidva scenáre majú spoločný menovateľ, a tým je zhromaždenie čo najväčšieho počtu rôznych myšlienok, čo má vaša firma typické. Čo robíte? Čo chcete vašim logom povedať? Ako chcete pôsobiť? Chcete ohromiť alebo pobaviť? Máte radi inovácie alebo tradície? (Nie, správna odpoveď nie je „áno, to všetko a ešte viac“!) Jednoducho pochopte, prečo a aké logo potrebujete a vytvorte si zoznam pojmov, zoznam vašich základných princípov a princípov vašej klientely. Potom urobte „krížový prieskum“ súčasného loga. Sú zvolené typy písma, farby a vizuálne komponenty vhodné pre vašu firmu? Sú v súlade s každým z tých slov, ktoré ste si napísali? V prípade, že si dáte firemné logo vyhotoviť dizajnérovi, komunikujte s ním. Nerobte kompromisy pri kvalite loga, len aby ste ušetrili pár eur. Vaše logo nie je miestom, kde by ste mali šetriť a často dostanete to, za čo platíte. V prípade, že si logo tvoríte samostatne, sústreďte sa na správny brainstorming. Zistite, čo z toho, čo už je dostupné na trhu, oslovuje vašu cieľovú demografickú skupinu a čomu by ste sa mali naopak vyhnúť. Pozrite sa na konkurenciu! Nepodliehajte klišé svojho odvetvia. Nerobte ho ani príliš komplikované. Jednoduchosť je kľúčom k zapamätateľnému logu. Nesnažte sa byť príliš trendy. Trendy sú fantastické, ale uistite sa, že vaše logo nebude o tri roky vyzerať staro. Ako by malo vyzerať dobré logo? je jedinečné a osobité je zapamätateľné funguje v akejkoľvek veľkosti a kdekoľvek odráža identitu vašej značky je nadčasové Radšej to zvládnete sami alebo to necháte na kvalifikovaných odborníkov? Ako to už býva, každé riešenie má svoje výhody a nevýhody. Tvorba loga podľa seba môže byť časovo náročná a mať nepredvídateľné výsledky. Vyžaduje tiež kreativitu, prístup ku kompetentnému grafickému softvéru a kontrolu nad ním. Výhodou je tiež, že máte úplnú kontrolu nad celým postupom a je to zadarmo. Náklady na dizajnéra na voľnej nohe sa môžu pohybovať v stovkách eur a doba obratu môže byť aj niekoľko dní, no ak si dáte pozor pri výbere a dôkladne porovnáte ponuky, môže to viesť k veľmi príjemnému výsledku. Objednať Logo Hľadať: Najnovšie články Koľko Stojí Vytvorenie Loga? » Cenník + Proces Návrhu Tvorba Web Stránok na Mieru BlueBlog.sk Koľko Stojí Vytvorenie Webstránky Cenník Ako Vytvoriť Web Stránku cez WordPress » Návod Čo je to WordPress a na čo sa Používa » Krátky Popis

prejsť na článok

Koľko stojí vytvorenie webovej stránky?

The post Koľko stojí vytvorenie webovej stránky? appeared first on Pixweb.

prejsť na článok

Čo je to WordPress a na čo sa Používa » Krátky Popis

Čo je to WordPress a na čo sa Používa » Krátky Popis Pýtate sa, čo je to WordPress a na čo sa používa? Skúsim vám

prejsť na článok

Čo je to NFT a ako nám zmení život?

Čo je to NFT a ako nám zmení život? Svet sa posúva dopredu naozaj míľovými krokmi a to, čo bolo samozrejmosťou vč

prejsť na článok

Koľko Stojí Vytvorenie Webstránky Cenník

Koľko Stojí Vytvorenie Webstránky Cenník Ak vás zaujíma, koľko stojí vytvorenie web stránky, prečítajte si tento

prejsť na článok

Tvorba Web Stránok na Mieru BlueBlog.sk

Tvorba Web Stránok na Mieru BlueBlog.sk Ak máte záujem o vytvorenie prezentačnej webstránky pre vás, vašu firmu

prejsť na článok