Koľko stojí reklama na Youtube?

Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú samotné náklady na produkciu videa. Síce to nie sú náklady priamo na reklamu ako takú, ale je to náklad ktorý s reklamou súvisí. Bude veľkým rozdielom či natočíte video, vlastným fotoaparátom pred podnikom, alebo zaplatíte profesionálnu produkciu. Formát video reklamy Druhým parametrom, ktorý treba pri nákladoch na reklamu zvažovať, je formát video reklamy. Reklama na Youtube má rôzne možnosti a formáty, ktoré súvisia so stratégiou ponúkania ceny za reklamu. Rôzne formáty reklamy majú rôzne možnosti platby za jednotlivé video reklamy. Na cenu môžu mať vplyv ďalšie parametre ako zacielenie, kvalita obsahu a podobne. Priemerné ceny Napriek tomu, že presnú cenu video reklamy, teda nákladov, na Youtube nedokážeme povedať, dobrou správou je, že je naozaj lacná oproti iným formátom reklamy. V našich reklamných účtoch, ktoré spravujeme, sa priemerná cena za zhliadnutie preskočiteľného videa in-stream pohybuje okolo 0,02 €. Najvyššia suma, ktorú sme zaplatili historicky za zhliadnutie videa, bola 0,09 €. Najnižšia zasa 0,01 €. Ako začať? V rámci ceny sa nemusíte báť začať s celkovým rozpočtom 5 EUR denne. Môžete začať aj na eure, alebo 10 eurách. Rozpočet môžete kedykoľvek zvýšiť, znížiť či reklamnú kampaň úplne zastaviť. Praktické tip na záver Ak budete natáčať preskočiteľné video, nepremrhajte prvých 5 sekúnd. Do prvých 5 sekúnd sa pokúste dostať aspoň názov firmy, čomu sa venujete, prípadne motivujte, prečo si majú užívatelia video pozrieť. Pri preskočiteľnom videu in-stream zaplatíte za zhliadnutie videa, keď si používateľ pozrie aspoň 30 sekúnd. Prípadne, ak je video kratšie, tak ak si pozrie celé video. Prípadne zaplatíte ak nastane nejaká interakcia skôr. Interakciou môže byť napríklad kliknutie na odkaz webovej stránky. To znamená, že ak video preskočí po 5 sekundách a neurobí žiadnu interakciu, za video neplatíte. A ak odovzdáte podstatnú informáciu v prvých 5 sekundách, máte to zadarmo. Príspevok Koľko stojí reklama na Youtube? je zobrazený ako prvý na Profital.

prejsť na článok

Energetické úspory a kompresory

Kompresory SCR - energetické úspory Koľko stojí elektrická energia? Vývoj cien silovej elektrickej energie. Energia na prvom mieste. Koľko stojí prevádzka kompresora počas životnosti . Úsporné riešenia na kompresoroch SCR.

prejsť na článok

Szidi Tobias na Youtube

Navštívte nový Youtube kanál Szidi Tobias na ktorom najdete postupne všetky albumy, videoklipy, videá z koncertov a iný digitálny obsah.Veríme, že aj touto formu budeme v bližšom kontakte a informácie o našich plánovaných podujatiach a koncertoch sa k v

prejsť na článok

Reklama v Google Ads vs reklama na FB

Neviete, či investovať do platenej reklamy v Google Ads alebo na Facebooku? V dnešnom článku som si pre vás pripravil základné porovnanie, ktoré vám pomôže pri rozhodovaní. Ktorá reklama je lepšia pre obchod? Reklama na Facebooku nie je primárne urč

prejsť na článok

Szidi Tobias Band-Album Jolanka

??Milí naši.?? Zaspomínajte si s nami na album ?Jolanka? z roku 2014, ktorý je od dnes dostupný aj na našom Oficiálnom Youtube kanály ?https://www.youtube.com/watch… Niektoré z piesní zaznejú aj našom Vianočnom turné 2019. Tešíme sa na Vása ďak

prejsť na článok

Merčiakovo komentovanie stojí za to: Pozrite, ako vymyslel TOTO!

Len nedávno na verejnosť uniklo kontroverzné video Marcela Merčiaka, ktorým si ho zapamätalo celé Slovensko a jeho kolega dostal neslávneho padáka. Že sa nám však Marcel rokmi vryl do sŕdc ako perfektný a možno aj najlepší súčasný športový komentátor, o t

prejsť na článok