Kampaň KRAJ SVETA ovládla české FLEMA Media Awards

Letná destinačná marketingová kampaň Košického kraja, Kraj sveta: Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš, získala od svojho spustenia už množstvo ocenení. Aktuálne jej úspech dokonca presiahol hranice Slovenska a v Česku získala dve ceny FLEMA. V polovici októbra sa v Prahe uskutočnil 17. ročník súťaže FLEMA Media Awards, ktorá hodnotí a oceňuje tie najlepšie mediálne kampane na českom a slovenskom trhu. Odborníci posudzujú najmä inovatívnosť, kreativitu, stratégiu a efektivitu v mediálnom plánovaní a exekúcií. „Kampaň Kraj sveta – Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš, získala až dve ocenenia: jedno v kategórií Najodvážnejší počin a tiež veľkú cenu Grand Prix, čím sa stala absolútne najlepšie hodnotenou víťaznou kampaňou v súťaži. Opäť sa tak potvrdilo, že aj napriek istým kontroverziám, ktoré boli v médiách kampani prisudzované, splnila nielen ciele z hľadiska výkonnosti, ale svojím spracovaním presiahla rámec konkurenčných kampaní. V kontexte získaných domácich i zahraničných ocenení, môžeme konštatovať, že ide nielen o jednu z najúspešnejších kampaní roka 2021 na Slovensku, ale že svojou kreativitou prekonala aj hranice domácej krajiny, uviedol predseda Košického samosprávneho kraja Rastislav Trnka. Kampaň KRAJ SVETA ovládla české FLEMA Media Awards Keby bolo toto tuctové stredisko, predávali by tu magnetky Keby bol toto raj dovolenkárov, už by tu boli tobogany Kampane hodnotili profesionáli z oblasti reklamy, ktorí majú bohaté a dlhoročné skúsenosti z oblasti marketingu. „Skutočnosť, že kampaň, ktorá bola adresovaná domácemu návštevníkovi, svojou kreativitou a invenčnosťou prekonala nielen konkurenciu silných komerčných značiek v súťaži, ale aj hranice Slovenska, nás len utvrdzuje v tom, že sa nemusíme báť v našej odvážnej komunikačnej tónalite pokračovať. Napokon, aj v tomto roku sme pristúpili ku komunikovaniu turistických atraktivít Košického kraja netradične a návštevníkov sme, okrem iných miest, pozývali aj na vtipnú novinku Slafkovský štít, pomenovaný po úspešnom hokejistovi Jurajovi Slafkovskom. Juraj zároveň pre našich návštevníkov zostavil aj vlastný inšpiratívny „bucket list zážitkov na Kraji sveta, uvádza výkonná riaditeľka Krajskej organizácie cestovného ruchu Košice Región Turizmus Lenka Vargová Jurková. Kraj sveta: Slafkovský na Sla*kovskom štíte The post Kampaň KRAJ SVETA ovládla české FLEMA Media Awards appeared first on nudavmeste.sk.

prejsť na článok

Fajčenie na námestí zatiaľ MsP nepokutuje, spustili osvetovú kampaň

Proti fajčeniu v parkoch a na námestiach v Liptovskom Mikuláši spustila tamojšia mestská polícia (MsP) osvetovú kampaň.

prejsť na článok

Popandemické slovensko-české sympózium

Príspevok Popandemické slovensko-české sympózium je zobrazený ako prvý na SSMP-SSIL.

prejsť na článok

IX. slovensko-české medzinárodnoprávne sympózium

Príspevok IX. slovensko-české medzinárodnoprávne sympózium je zobrazený ako prvý na SSMP-SSIL.

prejsť na článok

Viessmann Modernizačná Kampaň Jar 2017

Zmodernizujte si Vaše vykurovanie už v jarných mesiacoch! V čase od 10. apríla do 30. júna 2017 sú pre Vaše potreby pripravené tieto zaujímavé riešenia Viessmann: Cenovo zvýhodnené balíkové zostavy plynových kondenzačných kotlov Vitodens 100-W/200-W so s

prejsť na článok

Modlitba a evanjelizácia České Budějovice

V tejto kazni sa zameriavame na tému modlitby a evanjelizácie. Hovorím o tom, ako Boh pracuje v našich životoch a prináša svoj dotyk pre nás aby sme vedeli získavať stratené duše. Som presvedčený , že modlitba je kľúčom k tomu, aby sme sa stali nástrojom

prejsť na článok