Facebook stránka vs. Facebook skupina

Skupiny na Facebooku sú silným marketingovým nástrojom, ktorý vám môže pomôcť prilákať nových zákazníkov a udržovať pozitívny vzťah s týmý súčastnými.Určite si uvedomujete silu Facebook, na ktorom je už viac ako 2,5 miliardy používateľov. Ešte pred niekoľkými rokmi mali firmy možnosť vytvoriť si na Facebook tzv. Fun Page, dnes už len Page na propagáciu svojej značky. Avšak časom prišli Facebook skupiny, ktoré sa dodnes dajú skvele využívať pre rast biznisu. Aký je rozdiel medzi stránkou (FB Page) a skupinou (FB Group)? Facebooková stránka vašej firmy je vaša oficiálna identita a je viditeľná pre kohokoľvek na internete prostredníctvom vyhľadávacích nástrojov. Môžete vďaka nej napríklad lepšie spoznať svoje publikum vďaka podrobným analytickým nástrojom, pridávať pre svojich fanúšikov príspevky alebo im odpovedať na správy či recenzie. Skupiny tvoria skôr miesto pre diskusiu a komunikáciu nielen medzi vami a fanúšikom ale aj medzi samotnými fanúšikmi navzájom. Skupiny môžu byť verejné, súkromné, ale aj tajné. Spodný riadok? Stránky sú určené na vysielanie. Skupiny slúžia na konverzáciu. A vaše podnikanie by malo mať pravdepodobne oboje. V ďalšom článku si priblížime výhody práve Facebook skupín a dozviete sa všetky možnosti ich využitia pre biznis. Chcete využiť silu Facebook-u alebo Facebook skupín, ale neviete ako na to? Nechajte to na nás. Viac o našich službách ,,nájdete tu alebo nás ,,kontaktujte tu.

prejsť na článok

Facebook

Všetkým fanúšikom Facebooku oznamujeme, že aktuálne informácie o nás môžete pozerať a zdieľať aj na FB pod názvom Duo FUN. Odkaz: www.facebook.com/DuoFUNna1/?fref=ts

prejsť na článok

Ako spravovať firemný Facebook a Instagram čo najefektívnejšie

Mať firemný Facebook a Instagram už nie je len konkurenčná výhoda, ako kedysi. Dnes je to doslova nutnosť. Aj keď je v tomto smere mnoho firiem stále skeptických. Sociálne siete však denne navštevujú milióny ľudí. To znamená milióny potenciálnych zákazník

prejsť na článok

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás nie len marketérom, ale aj bežným používateľom. Na Facebooku sa vyskytol problém s funkcionalitou systému a ak človek hľadá spôsob riešenia tohto problému, väčšinou je odkázaný na diskusné fórum Facebooku, prípadne FAQ stránky

prejsť na článok

Reklama na Google Ads alebo Facebook Ads?

Je lepšia reklama na Google Ads alebo Facebook Ads? Mnoho podnikateľov pred investovaním do online marketingu stojí pred dôležitým rozhodnutím či svoje kampane založí na Googli alebo na Facebooku. Aj napriek tomu, že reklamy na Googli a Facebooku sú vníma

prejsť na článok

Nové zmeny vo formátoch Facebook ads pre mobily. Platné už od Augusta!

A je to tu! Ďalší update. Tentokrát pre mobilné reklamy na Facebook-u. Už od 19. augusta budú platiť zmeny pre formát 2:3, ktorý sa zmení na 4:5. Taktiež túto novinku dopĺňa skutočnosť, že budú viditeľné iba prvé 3 riadky v popise. Kam až toto skracovanie

prejsť na článok