EURO 7 od roku 2025 čo bude s dopravou?

EURO 7 a rok 2025 - ako to bude s dopravou? EURO 7 a rok 2025 bude kritický pre dopravné podniky a autíčkárov ako takých Potrebujem overiť tachograf EURO 7 od roku 2025 bude katastrofou automobilizmu a hrozí strata pracovných miest Čo nás čaka s EURO 7? Ako sa na to pripraviť? Brussel si pre auta EÚ pripravil posledný klinček do truhly, ako si preraziť cestu elektromobilov. Pre mnohé automobilky je to finančne, technicky a časovo nesplnitelná norma, z čoho dôvodu môžeme pozorovať, že niektoré automobilky ukončujú výrobu niektorých modelov v spaľovacích verziách. Je to z dôvodu, že vyrobiť elektromobil je jednoduchšie a lacnejšie, ako splniť normu EURO 7 a jednak z dôvodu, že sa základné modely (ako napr. fábia) predražia o zhruba cca 30%, čo predstavuje vyradenie modelu zo segmentu cenovo dostupného auta, čím sa ďalej strategicky nevypláca jeho výroba, pretože stratilo svoju klientelu.V prvom rade je potrebné si uzrejmiť, že norma EURO 7 má 6900 strán a pre normálneho človeka je nezrozumiteľná, nečitateľná a presahuje veľkosť tohto článku. Zhrnieme si len nejaké najdôležitejšie a z nášho pohľadu dych berúce fakty normy EURO 7. Jednoducho a stručne, poďme na to. Čo budú musieť mať nové vozidlá? Meranie a eliminácia prachu z bŕzd a pneumatík (nové druhy bŕzd, pneumatík alebo systém odsávania prachu)EURO 7 neberie ohľad na emisie v extrémnych podmienkach = rovnaké emisie v extrémnych mínusoch / teplách / v rôznych nadmorských výškach / v sekunde kedy vozidlo naštartuje (EURO 6 malo tieto výluky povolené, ako napríklad emisie pri -30°C alebo minútu po štarte a emisie hodnotené za podmienok ako 90% populácie vozidlo využíva) = To znamená, že vozidlo v podmienkach, aké využíva len 1% populácie (napríklad v extrémnych zimách) tak kvôli týmto podmienkam bude zdražené aj  vozidlo pre ostatných 99%, ktorí vozidlo využívajú v bežných podmienkach.OnBoard monitoring aktuálne sú 2 najväčšie riadiace jednotky vo vozidle, motor a v prípade automatickej prevodovky, prevodovka. OnBoard systém EURO 7 hovorí, že vozidlo bude musieť vedieť sledovať emisnú situáciu vozidla v reálnom čase. To znamená, že v bežnom jednoduchom vozidle bude o zhruba 60 riadiacich jednotiek viac (namiesto 2 jednotiek). Tieto riadiace jednotky, budú mať za úlohu kontrolovať stav vozidla a jeho emisnú stopu. Pre príklad uvádzame, že ak budeš mať prasknuté napr. čelné okno na vozidle EURO 7, vozidlo posiela tieto dáta na server, polícia môže auto diagnostikovať diaľkovo, vozidlo ťa na tento problém upozorní a dá ti 1000km dojzd, aby si si poruchu opravil. EÚ bude v prípade vážnejšieho problému môcť vozidlo na diaľku vypnúť.Drahšie katalyzátory EURO 7 hovorí, že normy EURO 7  musí vozidlo spĺňať ihneď po štarte. Katalyzátory budú obsahovať viac drahých kovov a pravdepodobne sa budú ešte viac kradnúť ako doteraz.Rozpoznávanie chodcov a cyklistov.Systém na ochranu softwaru ochrana proti hacknutiu automobilu.Garantovaná väčšia životnosť určitých dielov a súčiastok. Čo hrozí v roku 2025? Nesplnenie podmienok EURO 7 zapríčiní zatvorenie automobilky výrobcovia priznávajú, že tento scenár je reálnyAutomobilky vyvíjajú vozidlá pre celý svet. Presun stratégie na krajiny mimo EÚ je pre nich prirodzenou voľbouDopravcovia nakúpia automobily EURO 6 ešte pred príchodom EURO 7 Čo tým chce EÚ dosiahnuť? Je to pretlak elektromobilov. Pardon, je to zníženie emisií. Pravda je, že najnovšie EURO 6 (samotné EURO 6 má veľa štádií, ktoré výrobcovia musia spĺňať) už bez tak je tak ekologické a čisté, že celý zmysel EURO 7 je bezpredmetný. Samotný prechod vozidiel z EURO 6 na EURO 7 je kombináciou nákladnej a osobnej dopravy 6% na životné prostredie. EÚ chce dosiahnuť ďalšie znižovanie emisií. Sedliacky rozum však hovorí, že tým, že nové vozidlá budú o 30% drahšie, výrazne náročnejším servisom sa práve spustí opačný efekt. Firmy a ľudia budú ešte viac kupovať staršie autá a budú sa chcieť vyhnúť vozidlám EURO 7 Čo EÚ nevie? Emisnou záťažou sú staré vozidlá. Sme krajina, ktoré má najstaršie vozidlá v Európe v priemere 15 rokov. To znamená, že tu jazdia vozidlá, ktoré sú staršie, ako 15 rokov a majú EURO 0. Nákup nových vozidiel ale Európa nepodporí tým, že nové vozidlá budú drahšie, ale tým, že nové vozidla budú lacnejšie Prihlásnie vozidla Euro normy 4 a nižšie Dovoz a kúpa ojazdených vozidiel EURO 4 bude tak zložité, drahé a vozidlá pod normou EURO 4 pravdepodobne nebude možné prihlásiť. Slovensko sa na túto situáciu nachystalo už dávnejšie. Dovoz vozidiel je drahý, ráta sa koeficient kw, veku a emisnej normy. Ekonomická vražda? Hrozí obrovské prepúšťanie v automobilkách, v dopravách, znižovanie stavov na kontrolách STK z dôvodu nákladov na meranie ďalších parametrov a zníženie počtu vozidiel na cestách. Európa je v dnešnej dobe tak trocha prerastený Detroit. EURO 7 spôsobí, že firmy a ľudia sa budú orientovať na dovoz, podporovať cudziu ekonomiku, automobilky budú vyrábať spaľovacie motory na export do nečlenských štátov EÚ. Nečlenské štáty EÚ sú však predovšetkým orientované na luxusné a drahé vozidlá. Lacné vozidlá ako napr. Fábia sa prestane vyrábať, vozidlo sa stane drahou komoditou a privilégiom. Upozornenie Berte na vedomie, že informácie sa v čase menia. Informácie nadobúdajú a strácajú platnosť. Všetky informácie v tomto článku berte s rezervou. Informácie boli zhromaždené a spísané na základe možností a prístupu k informáciám, aké sme v danom momente mali. Dismiss this alert. Ľudia pred tebou tiež čítali Tacho je možné zvýšiť maximálnu rýchlosť vozidla pri overení ? Tacho výsledná rýchlosť po overení Tacho navýšenie rýchlosti po overení Objednať sa na...Čítať viac Tachograf do 50 km Tachograf do 50 km Tachograf do 50 km je používanie tachografu, ktoré ma svoje výnimky,...Čítať viac Prepravný poriadok Prepravný poriadok je nutné ho mať online Nesprávny papier môže znefunkčniť tachograf či zapríčiniť...Čítať viac Ako stiahnuť tachograf Ako stiahnuť tachograf ? Ako stiahnuť tachograf a prečo? Sťahovanie tachografov vyplýva z nariadenia. Tento...Čítať viac Načítať viac Objednávky tachografov tu Potrebuješ pripraviť svoj truck na rok 2025? Pred objednávky tachografov aj s montážou vyriešiš u nás mototach_sociálne sieteArtboard 10 mototach_sociálne sieteArtboard 1 copy0 mototach_sociálne sieteArtboard 1 copy 20 Meno *Email *Správa *Súhlasím so spracovaním osobných údajov a oboznámil som sa so zásadami ochrany osobných údajov Poslať The post EURO 7 od roku 2025 čo bude s dopravou? appeared first on Mototach - tachografy.

prejsť na článok

Top e-commerce trendy pre rok 2022

Internetovým obchodom sa (nielen) na Slovensku darí každým rokom čoraz viac. Podľa portálu portálu Statista je nárast od roku 2014 enormný a do roku 2025 bude ešte stúpať. Zatiaľ čo sa v roku 2014 globálne retail e-commerce predaje počítali v 1,3 miliardá

prejsť na článok

MS GPC 2023, Kiskunfélegyháza- Report

od 9-15.10.2023 sa konali v Maďarskom meste Kiskunfélegyháza majstrovstvá sveta federácie GPC. Na MS bolo vyše 900 štartov, vďaka čomu je aktuálne federácia GPC jedna z najväčších federácii na svete. Na MS GPC sa tak ako každý rok konalo AGM. Na AGM bola

prejsť na článok

Otecko, ďakujem Ti, že si mi ušetril sto euro.

Otecko, ďakujem Ti, že si mi ušetril sto euro. Chcel by som Vám napísať krátky príbeh o tom, ako som nedávno dostal pokutu za rýchlosť. Už roky jazdím a dostával som pokuty vždy, raz viac raz menej, proste sa riadim zákonmi Božími viac ako týmito štátnymi

prejsť na článok

Doprava zadarmo

Nakúpte tonery a náplne do tlačiarní ešte výhodnejšie. Tento víkend aj s dopravou ZADARMO!Akcia platí pre všetky objednávky prijaté od 20.5.2022 do 22.5.2022.

prejsť na článok

Unašeč SL, Euro Masiv, 100 - 125 mm, M14-M16-M18

Vyberte z nabídky PRŮMĚR a ZÁVIT (povinný údaj)Špičkový, vyvážený unašeč "šnek" na uchycení brusného nebo leštícího kotouče.Detailně zpracovaný výrobek z jednoho kusu materiálu (dural).Závity:M14 - ruční stroje (úhlové brusky),M16 - stranové brusky (různé

prejsť na článok