Emailový marketing, ktorý neskončí v koši

Ako si vybudovať zoznam odberateľov pre newsletter a čo spraviť, aby ľudia nedávali Vaše maily do nevyžiadanej pošty. The post Emailový marketing, ktorý neskončí v koši appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy?

Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby.  A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appear

prejsť na článok

Ako využiť mobilný marketing: Stratégie a taktiky pre úspech na mobilných zariadeniach

S viac ako polovicou globálneho webového prenosu generovaného prostredníctvom mobilných zariadení sa mobilný marketing stáva kľúčovým prvkom úspešných marketingových stratégií. Efektívny mobilný marketing využíva rôzne kanály, vrátane aplikácií, mobilných

prejsť na článok

Marketing nie je reklama, značka nie je len logo, PR je viac ako reklama v médiách

Tiež máte zo všetkých tých pojmov zmätok? Prečo marketing nie je reklama? Ačo všetko je brand (značka)? Čo sa skrýva pod písmenkami PR? Ak ste pripravení rozmot The post Marketing nie je reklama, značka nie je len logo, PR je viac ako reklama v médiách ap

prejsť na článok

Čo je to online marketing a prečo byť online nielen počas korona krízy?

Vsúčasnej dobe sa spojmom online marketing stretávame takmer na každom rohu. To že ide omarketing na internete je väčšine známe. Čo všetko však z The post Čo je to online marketing a prečo byť online nielen počas korona krízy? appeared first on Digiko.

prejsť na článok

Prečo je video marketing kľúčový pre váš online úspech

V dnešnej dobe digitálnej komunikácie a sociálnych médií sa video marketing stáva neoddeliteľnou súčasťou úspešných online marketingových stratégií. S rastúcim počtom používateľov, ktorí denne konzumujú video obsah, je teraz viac než kedykoľvek predtým dô

prejsť na článok