eKasa už len 5 dní na objednávku Upgrade

Ako sme vás informovali v predchádzajúcom newsletteri najneskôr od 1. júla 2019 budú všetky podnikateľské subjekty povinné používať online registračné pokladnice eKasa. V prípade že si chcete ponechať svoje doterajšie riešenie a nechcete investovať do kúpy nového riešenia, ponúkame vám možnosť upgradu existujúcich riešení. Upgrade-KIT je ale potrebné objednať si vopred a to najneskôr do 10.2.2019. Výrobca registračných pokladníc a fiskálnych tlačiarní Elcom garantuje dodanie Upgrade-KITov len pre zákazníkov s objednávkami vopred. Pri objednávke Upgrade-KITu vám zároveň rezervujeme termín prerobenia vášho riešenia na systém eKasa. (Predpokladaný termín dodania Upgrade-KITov je od 15.03.2019. Výrobca si vyhradzuje právo tento termín v prípade nutnosti meniť vzhľadom na nutnosť certifikačného procesu, ktorý nie je možné časovo ovplyvniť. Cena Upgrade-KITu nezahŕňa poplatok za servisné práce, pri prerábaní vaších riešení na systém eKasa.) Od 1.4.2019do 30.6.2019 budeme prednostne vybavovať len zákazníkov s rezervovaným termínom. Pokladničné riešenia typu eKasa budete môcť začať používať najskôr od 1. apríla 2019 a budete povinný používať najneskôr od 1. júla 2019. Priebeh prechodu existujúcich riešení na systém eKasa Vyradenie z prevádzky /defiskalizácia/ 35€ Ukončenie prevádzky Záloha fiskálnej pamäte na CD/DVD pre účely plnenia daňovej legislatívy Zápis do knihy ERP Upgrade na systém eKasa 60€ Deinštalácia fiskálnej pamäte Inštalácia Upgrade-KITu eKasa Inštalácia elektronického certifikátu Uvedenie do prevádzky 35€ Naprogramovanie údajov hlavičky Naprogramovanie PLU (položky zo starej pokladnice) Spolu za prechod na systém eKasa 130€ AKCIA pri predobjednávke Pri objednávke Upgrade-KITu do 10.2.2019, zľava 40€ na servisné práce. Spolu za (servisné práce) prechod na systém eKasa 90€ Všetky ceny su uvádzané bez DPH The post eKasa už len 5 dní na objednávku Upgrade appeared first on AMIKOL.

prejsť na článok

Návod ako prejsť na eKasu

Každý podnikateľ bude musieť požiadať o pridelenie kódu pokladnice – tzv. eKasa klient. Žiadosti o pridelenie kódu sú už dostupné na portáli finančnej správy v osobnej zóne daňovníka (OIZ) v Katalógu formulárov. Upozorňujeme, že žiadosť je nutné podať el

prejsť na článok

eKasa už v apríli

Na základe účinnosti novely zákona o registračných pokladniciach od 1. apríla je povinný každý nový podnikateľský subjekt používať pokladnicu eKasa. 1. apríla taktiež začína obdobie výmeny, alebo Upgrade existujúcich fiskálnych riešení na nové riešenia eK

prejsť na článok

Obnova platnosti certifikátu autentifikačné údaje k eKasa

Ako postupovať pri objednaní Upgrade zaokrúhľovania 30. júna 2022 Posted by: Ján Píža Categories: Aktuality, Zaokrúhľovanie Nekomentované Milí zákazníci, dovoľte nám pripomenúť, že je povinnosťou používateľa eKasy každé 2 roky obnoviť platnosť certifikátu

prejsť na článok

eKasa často sa nás pýtate.

V predošlých newsletteroch sme vás informovali o novele zákona o používaní Elektronických registračných pokladníc, „online“ alebo „eKasa“. Taktiež sme vás informovali o možnostiach prerobenia vašich fiskálnych zariadení na online systém eKasa, prípadne o 

prejsť na článok

Vklad a Výber hotovosti z pokladnice

Vklad aj výber sú finančné operácie, ktoré sú odosielané na portál Finančnej správy eKasa, preto je týmto dokladom pridelované Číslo pokladničného dokladu ako sa deje pri riadnych predajných pokladničných dokladoch. Pokiaľ potrebujete do pokladne eKasa

prejsť na článok