Chcete mať prehľad o plánovaných výpadkoch eWay-Cloud? Zaregistrujte sa na odber automatických upozornení

Stav služby umožňuje používateľom eWay-CRM mať neustály prehľad o dostupnosti služieb ako eWay-Cloud, Helpdesk atď. Novinkou je, že táto služba bola prenesená do inej technológie, čo bohužiaľ pre existujúcich používateľov znamená, že sa musia znova zaregistrovať na automatické upozornenia. Našťastie je to neuveriteľne rýchle a zmena prináša vylepšenia samotnej služby. Čo je to Service status? Nie všetci používatelia eWay-CRM poznajú službu Service status. Je to stránka, ktorá umožňuje používateľom eWay-CRM a zákazníckej podpore sledovať, kedy došlo k výpadku služieb, ako sú eWay-Cloud, Helpdesk, Licenčný server, E-mailové kampane alebo webová stránka eWay-CRM. Stránka sa obnovuje každú minútu a detailne sa zobrazujú aktuálne stavy jednotlivých služieb. Ak sa teda stane, že jedna zo služieb eWay-CRM pre vás nefunguje, na stránce Service status môžete rýchlo skontrolovať, či nedošlo k výpadku, a potom v prípade potreby kontaktujte našu zákaznícku podporu. Ako ukazuje ukážka histórie takzvanej uptime serverov eWay-CRM, z dlhodobého hľadiska dochádza k neočakávaným výpadkom služieb minimálne. V priebehu roka je však potrebné počítať s niekoľkými krátkymi prestojmi eWay-Cloud z dôvodu údržby. Preto vám odporúčame prihlásiť sa na odber upozornení, ktoré vás budú vopred informovať o plánovaných výpadkoch. Ako sa zaregistrovať na automatické upozornenia? Môžete sa jednoducho prihlásiť na odber automatických upozornení. Stačí kliknúť na ikonu zvončeka v pravom hornom rohu stránky Service status, vyplňte svoju e-mailovú adresu a kliknite na položku Prihlásiť sa na odber. „Bohužiaľ, chceli by sme požiadať všetkých používateľov, ktorí už použili naše automatické upozornenia na výpadky, aby sa znova zaregistrovali na webovej stránke stavu služby,“ hovorí manažér zákazníckej podpory eWay-CRM David Coufal a dodáva: prešli sme na inú technológiu, ktorá nám umožňuje lepšie monitorovať naše služby a poskytnúť našim zákazníkom lepší prehľad v prípade neočakávaného výpadku. The post Chcete mať prehľad o plánovaných výpadkoch eWay-Cloud? Zaregistrujte sa na odber automatických upozornení appeared first on eWay-CRM.

prejsť na článok

Ako prepnúť na starý vzhľad eWay-CRM

VEDELI STE, že po vydaní novej eWay-CRM 7 môžete zmeniť vzhľad užívateľského rozhrania a používať to, na ktoré ste zvyknutí z predchádzajúcich verzií? Postup je veľmi rýchly a jednoduchý: Otvorte ľubovoľnú položku eWay-CRM (Kontakt, Spoločnosť, Príleži

prejsť na článok

Ako priradiť licenciu eWay-CRM k užívateľovi

VEDELI STE, že môžete rýchlo upraviť licenciu užívateľa eWay-CRM? Ak z vašej spoločnosti odíde zamestnanec alebo chcete prejsť na vyššiu licenciu eWay-CRM, môžete zmenu vykonať sami. Prejdete do Centra pre správu. V hlavnej ponuke vľavo vyberte Užívate

prejsť na článok

Ako získať rýchly prehľad o posledných aktivitách kolegov

VEDELI STE, že v eWay-CRM môžete získať rýchly manažérsky prehľad o posledných aktivitách vašich kolegov napríklad i na cestách? Stačí si otvoriť eWay-CRM Web a ďalší postup už je veľmi rýchly a jednoduchý. Prejdite do modulu Používatelia. V zozname kl

prejsť na článok

Ako otvoriť Centrum pre správu priamo z eWay-CRM pre Microsoft 365

VEDELI STE že Centrum pre správu môžete otvoriť priamo z eWay-CRM pre Microsoft 365? V Centre pre správu eWay-CRM môžete spravovať účty a užívateľské oprávnenia, prispôsobiť si váš systém, alebo treba vykonávať aktualizácie na novšiu verziu. Ak používate

prejsť na článok

Ako v eWay-CRM exportovať položky jediným kliknutím

VEDELI STE že v eWay-CRM môžete položky exportovať jediným kliknutím? Export zoznamov do Excelu už sme vám ukázali. Stačí kliknúť pravým tlačidlom na ľubovoľný záznam a potom kliknúť na požadovanú funkciu. Novo sme ju pre lepšiu prehľadnosť umiestnili aj

prejsť na článok