Biznis partnerstvo s IBM

Spoločnosť Futurelogic s.r.o. podpísala dohodu so spoločnosťou IBM a stala sa tým jej oficiálnym partnerom. Aktivity spoločnosti súvisiace s IBM partnerstvom budú aj naďalej zamerané na poskytovanie strategických a rozvojových služieb pre klientov v oblasti správy dokumentov a informácií Enterprise Content Management a to v rámci Slovenska, Českej republiky a iných krajín. Spoločnosť tak pokračuje v napĺňaní stratégie vytvárania inovatívnych riešení a využívaní nových technológií pre našich klientov.

prejsť na článok

Biznis partnerstvo s Kofaxom

Spoločnosť Futurelogic s.r.o. podpísala partnerskú dohodu so spoločnosťou Kofax® Limited a stala sa oficiálnym členom jej partnerského programu. Tým sa rozširuje portfólio spoločnosti o špičkové skenovacie riešenia určené pre klientov v rámci Slovenska, Č

prejsť na článok

Vykonali sme procesný audit a rozvíjame biznis pre Venandi

Zrealizovali sme procesný audit, optimalizujeme a rozvíjame obchodné príležitosti pre inovatívnu spoločnosť Venandi Príspevok Vykonali sme procesný audit a rozvíjame biznis pre Venandi je zobrazený ako prvý na ICRA | Inovačná & kreatívna agentúra.

prejsť na článok

Hodinky vo sférach biznisu

V biznise sa hodinky považujú zrejme za neodmysliteľnú súčasť outfitu. Luxusné elegantné hodinky sú reprezentatívnym doplnkom, ktorý hovorí o celkovom spoločenskom postavení majiteľa. Tak, ako sa vo „veľkom biznise“ nosia drahé obleky a topánky, rovnako j

prejsť na článok

Leto a podrezávanie muriva

Prichádza ročné obdobie leto, ktoré prináša nové príležitosti pre biznis a podnikanie v oblasti stavebníctva. Víziou našej firmy je poskytovanie kvalitných služieb, ohľadom Podrezávania muriva. Sme tím odborníkov, ktorí sa venujú dlhodobo Podrezávaniu mur

prejsť na článok

Čo je to Lifetime Value, čo to znamená pre marketérov a ako LTV vypočítať?

Aby váš biznis mohol fungovať, je podstatné, aby hodnota zákazníka prevyšovala cenu, za ktorú si ho získate. Treba si uvedomiť, že každý zákazník má svoju cenu a vašou úlohou je, aby ste do akvizície zákazníkov s nízkou hodnotou neinvestovali príliš veľa.

prejsť na článok