Arval si vybral na komunikáciu agentúru Nextina

Arval si vybral na komunikáciu agentúru Nextina Jej úlohou je nastaviť komunikačnú stratégiu s cieľom predstavovať a objasňovať produkty a riešenia spoločnosti Arval Slovakia, zodpovedať bude aj za media relations a individuálne spolupráce s vydavateľstvami. „Cieľom výberu komunikačného partnera bola snaha ďalej budovať imidž spoločnosti Arval ako lídra na trhu s operatívnym lízingom. Komunikačný návrh agentúry Nextina by nám mal zároveň pomôcť v prehlbovaní našej pozície a znalosti značky v segmente B2B zákazníkov v rámci širšej orientácie na jednotlivé regióny Slovenska,” tvrdí Miriam Kraus, marketingová manažérka Arval Slovakia. Arval Slovakia je súčasťou medzinárodnej skupiny Arval, ktorej 100-percentným vlastníkom je banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov Arval Slovakia patria medzinárodné korporácie, stredné a malé podniky, ktorým spoločnosť poskytuje na mieru šité riešenia v oblasti správy vozového parku. Celosvetovo zamestnáva 7-tisíc ľudí a spravuje vyše 1,1 milióna vozidiel. Na Slovensku pôsobí od roku 2004 a má na starosti 7-tisíc áut. „Spolupráca so spoločnosťou Arval Slovakia je pre nás výzvou, na ktorú sa veľmi tešíme. Počas ich dlhoročného pôsobenia na našom trhu sa vypracovali na lídra trhu s výborným renomé, ktorý klientom poskytuje individuálne riešenia a kvalitné poradenstvo. Naším cieľom je posilniť komunikáciu značky a povedomie o spoločnosti v médiách spolu s využitím jedinečných dát o trhu, s ktorými ako líder v operatívnom lízingu disponuje,“ dodáva Petra Jamrichová, spoluzakladateľka agentúry Nextina. Agentúra Nextina pôsobí na trhu od roku 2016, jej spoluzakladateľkami sú bývalé novinárky Petra Jamrichová a Marta Kováčová. PR agentúra zastrešuje komunikáciu aj spoločnostiam HMG Advisory Group, Sanagro, Bisnode, Budamar Logistics, Slovenskému zväzu pekárov, cukrárov a cestovinárov, pravidelne spolupracuje aj so Slovenskou sporiteľňou, či medzinárodným kongresom o informatizácii a e-governmente Itapa. Foto: unsplash.com Príspevok Arval si vybral na komunikáciu agentúru Nextina zobrazený najskôr Nextina - PR agentúra .

prejsť na článok

Ako zvládnuť krízovú komunikáciu

Ako zvládnuť krízovú komunikáciu Pokoj. Novinár nie je nepriateľ, no príprava nezaškodí nikomu. Prinášame pár rýchlych tipov, na čo sa zamerať pred rozhovorom s médiami. Stačí 1 malá chyba, ktorú zle odkomunikujete, médiá sa jej chytia, nafúknu ju a to,

prejsť na článok

„S médiami nebudeme komunikovať“. Veľmi zlé rozhodnutie

„Nebudeme komunikovať s médiami“. Veľmi zlé rozhodnutie Mnohé firmy žijú v domnienke, že médiá sú ich nepriateľom. Agentúra Nextina vyrástla prevažne na firemných klientoch, ktorí nikdy nekomunikovali s médiami. Neodpovedali na otázky, práci s novinármi

prejsť na článok

5 dôvodov, prečo je dôležité mať PR stratégiu

5 dôvodov, prečo je dôležité mať PR stratégiu Začať chŕliť tlačové správy, či každý deň bombardovať sociálne siete príspevkami nie je PR stratégia. Nižšie ponúkame pár dôvodov, prečo by mali mať značky vytvorenú vlastnú PR stratégiu a na čom ju stavať. P

prejsť na článok

Ako sa pripraviť na (prvý) rozhovor pre médiá. Tu je 10 tipov

Ako sa pripraviť na (prvý) rozhovor pre médiá. Tu je 10 tipov Pokoj. Novinár nie je nepriateľ, no príprava nezaškodí nikomu. Prinášame pár rýchlych tipov, na čo sa zamerať pred rozhovorom s médiami. 1. Príprava Môže sa to zdať ako maličkosť, no nie je. N

prejsť na článok

Návod, ako si vybrať správneho influencera

Návod, ako si vybrať správneho influencera Platené spolupráce s blogermi a influencermi sú stále v kurze a ešte nejaký čas aj budú. Platí tu jednoduchý vzorec: keď vášmu potenciálnemu zákazníkovi odporúča produkt internetová celebrita, ktorej verí a ktor

prejsť na článok