Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný nákupný úmysel kľúčového slova. V rámci notoricky známeho STDC modelu, ktorý popisuje 4 nákupné fázy zákazníka patrí reklama vo vyhľadávaní medzi druhú a tretiu fázu. Znamená to, že ten čo niečo hľadá, buď uvažuje, čo znamená druhú fázu THINK, alebo sa jedná o tretiu fázu DO, kde je už pripravený urobiť konkrétnu akciu. Spotrebiteľ, ktorý je ochotný urobiť konkrétnu akciu, je zlatou baňou pre reklamu vo vyhľadávaní. Vedecká štúdia Vedecká štúdia Michaela Scholza a kolektívu ukázala, že konverzný pomer spotrebiteľov, ktorý využili interné vyhľadávanie na webe, bol výrazne vyšší ako u tých, ktorý toto vyhľadávanie nevyužili. Na základe ich zistení a dôkazov sa kľúčové slová z interného vyhľadávania zdajú byť dobrou predikciou kľúčových slov pre reklamné kampane, taktiež aj na definovanie vstupných stránok. Výsledky ich 83 dňového výskumu na európskom elektronickom obchode sú v tabuľke 1. VariabilnéŽiadne interné vyhľadávanieInterné vyhľadávanieCelkový počet návštevníkov obchodu116,97 mil.27,71 mil.Priemerný počet návštevníkov obchodu za deň1 409 325333 840Percento návštevníkov obchodu, ktorí sa poradili a35,52%42,95%všeobecný vyhľadávací modul pred vstupom do obchodu Priemerný počet kupujúcich za deň21,41924 908Priemerný konverzný pomer (CVR)1.527,46 Zdroj: Scholtz, & brenner & Hinz, 2019 Tip na záver Ak ešte interné vyhľadávacie okienko vo vašom elektronickom obchode nevyužívate, skúste ho nechať vytvoriť. Ak už okienko máte, skúste jednotlivé vyhľadávacie výrazy analyzovať, taktiež analyzovať vstupné stránky a porovnávajte konverzný pomer. Scholz, Michael; Brenner, Christoph; Hinz, Oliver (2019). AKEGIS: automatic keyword generation for sponsored search advertising in online retailing. Decision Support Systems, 119(), 96–106. doi:10.1016/j.dss.2019.02.001 Príspevok Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak je zobrazený ako prvý na Profital.

prejsť na článok

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog

Uvažujete nad tým, že začnete písať blog? Nezúfajte, že je neskoro, a že vaša konkurencia už má blogy rozbehnuté. Na blog nikdy nie je neskoro. Ako ale začať? To sa možno pýtajú mnohí z vás. Za naštartovaním dobrého blogu sa však neskrýva žiadna mágia.

prejsť na článok

Google bude podporovať blockchain Solana

Spoločnosť Google Cloud oficiálne oznámila, že sa stane validátorom ekosystému Solana. Okrem iného bude túto blockchainovú sieť podporovať aj integráciou ďalších produktov. Na twitterovom účte Google Cloud bola táto správa zverejnená 3. novembra. Google s

prejsť na článok

Propagácia kamennej prevádzky zdarma?

Ak vlastníte kamennú predajňu, prevádzku alebo iné miesto, kde vás môžu navštíviť vaši klienti, určite vás poteší správa, že ju môžete bezplatne propragovať v Google. Nepotrebujete webovú stránku ani e-shop, a predsa môžete podporiť povedomie o vašej prev

prejsť na článok

VEDELI STE, ŽE? Google oficiálne potvrdil The December 2020 Core Update

Vo štvrtok 3.12.2020 Google oficiálne potvrdil prostredníctvom svojho Twitterového účtu spustenie decembrového core updatu svojho vyhľadávacieho algoritmu. Obvyklá doba, do ktorej sa tieto zmeny prejavia je jeden až dva týždne. Google tak zabezpečuje skva

prejsť na článok

Zdieľa Google pri nakupovaní cez Peňaženku alebo Google Pay naše údaje z platobnej karty s obchodmi? Toto by ste mali vedieť!

V súčasnosti čoraz viac platíme pomocou smartfónu a to nielen v online obchodoch, ale aj v kamenných prevádzkach. Umožňujú nám to rôzne funkcie na weboch stránkach či technológia NFC. V posledných rokoch sa ale zvýšili útoky na používateľov, ktorých cieľo

prejsť na článok