Ako určiť svoj cieľový trh a získať tak viac ideálnych zákazníkov

Zo série MANUÁL NA PODNIKANIE (Na čo všetko myslieť, než sa pustíte do vlastného biznisu) Čas čítania: 4 minúty V jednom zo svojich predchádzajúcich blogov som už písala o tom, prečo je dôležité hneď v úvode vášho podnikania, čím skôr po zrode vášho nápadu, uvažovať a definovať, kto je váš ideálny zákazník = váš cieľový trh. Rozhodujete sa začať []

prejsť na článok

Rady pre domáci chov zajacov – ako vyzerá rozmnožovanie a gravidita u králikov

Chov králikov na mäso ponúka veľa výhod. Králik domáci je nenáročný, takže náklady na chov nie sú vysoké a navyše sa vyznačuje výbornou rozmnožovacou schopnosťou. V ideálnych podmienkach môžete od jednej samice králika ročne získať až do 50 mláďat, hoci,

prejsť na článok

» Zaujímavosť už 70% zákazníkov využíva elektronickú faktúru

Operátor O2 pre Živé.sk spresnil, že aktuálne má elektronickú faktúru cez 70% zákazníkov. Orange v minulých dňoch uviedol, že ju má aktívnu cez 75%, v [...] The post » Zaujímavosť – už 70% zákazníkov využíva elektronickú faktúru first appeared on Elektron

prejsť na článok

Eobuv zľavový kód – zľavy na ten najlepší tovar

Internetový obchod eobuv.sk funguje na trhu už viac ako dvadsať rokov. Za ten čas si vybudoval stálu klientelu, spokojných zákazníkov atie najlepšie recenzie. Chcete sa aj vy stať jedným zo stálych zákazníkov populárneho e-shopu azískať tým množstvo výhod

prejsť na článok

Potlačené papierové tašky ako offline marketingový nástroj

Množstvo obchodníkov a odborníkov na marketing tvrdí, že offline aktivita je rovnako dôležitá a silná ako online aktivita, pokiaľ ide o akúkoľvek marketingovú stratégiu. Pridaním potlačených papierových tašiek do sortimentu prezentačných materiálov, môže

prejsť na článok

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednáv

prejsť na článok