Ako poskytovať spätnú väzbu konkrétne, zrozumiteľne a ľudsky

S biznis mentorkou Soňou Ondrejkovou diskutovali technický riaditeľ Luky a marketingový riaditeľ Lubiak o svojich skúsenostiach, prístupoch a pohľadoch na tému poskytovania spätnej väzby. V tejto epizóde sa dozvieš: či existuje vhodná štruktúra spätnej väzby alebo vsadiť na spontánnosť, aký je vhodný čas, miesto a spôsob ako podať spätnú väzbu, čo je to transakčná analýza a ako sa dá uplatniť v poskytovaní feedbacku, akú rolu zohrávajú emócie, dôvera, bezpečné prostredie či otvorená komunikácia, aké sú rozdiely, keď poskytujeme spätnú väzbu písomne a ústne, jednotlivcovi a kolektívu, ako sa dá vytvoriť firemná kultúra, kde je prirodzené dávať si vzájomnú spätnú väzbu tak, aby bola konštruktívna a pomáhala rásť jednotlivcovi, tímu aj biznisu. Príspevok Ako poskytovať spätnú väzbu konkrétne, zrozumiteľne a ľudsky je zobrazený ako prvý na Hyperia.

prejsť na článok

Vítam Vás na stránke plnej možností

Vítam vás na stránke LaNurMia. Nastala chvíľa na ktorú som sa tešila neskutočne dlho. Ako trénerka pracujem už nejakú tú dobu, ale ako blogerka pôsobím veľmi krátko. Preto Vás prosím o akékoľvek strpenie či spätnú väzbu. Napriek tomu verím, že sa Vám môj

prejsť na článok

Ako vybrať hodinky pre mužov?

Články môžete zaradiť do jednotlivých kategórií, aby ste zákazníkovi dali možnosť tematického čítania všeobecných informácií, týkajúcich sa danej kategórie produktov a podobne. Je možné ich priradiť tiež k produktom, kde vytvoria obojstrannú väzbu. Znamen

prejsť na článok

ZNALOSŤ JAZYKA ZLEPŠUJE ŽIVOTNÚ ÚROVEŇ

Systém výučby Berlitz je špecifický a zakladá sa na tzv. Berlitz metóde alebo aj priamej, tzv. „direct“ metóde. Postavená je na princípe opakovania viet v cudzom jazyku. Angličtina a nemčina sú v Berlitz Bratislava najčastejšie jazyky, ktoré sa klienti ch

prejsť na článok

Darujte zákazníkom relevantné informácie

Zákazníci sú životným zdrojom vašej firmy. Ak vás zákazník osloví s otázkami a obavami, máte vzácnu príležitosť byť nápomocnou firmou. Dobré a relevantné informácie zákazníkovi povedia, že ste spoľahlivá spoločnosť. Hľadáte možnosť vybudovať si dôveru? In

prejsť na článok