Ako ľahko získať cenné kontakty cez kampane vo vyhľadávacej sieti

Vytvorili sme pre vás jednoduché riešenie, ako dostať lead z formulára priamo do vášho e-mailu. Ako na to? Čítajte v našom článku. Nové rozšírenie o formulár v Google Ads Na konci roka 2019 sa v kampaniach objavila nová možnosť rozšírenia - o formulár. Google sa už dlhšiu dobu snaží podporiť podporiť lead generation cez mobil. Správanie používateľov na mobile je rýchle, pozornosť krátka, pripojenie nie vždy stabilné a doscrollovanie na koniec stránky, kde formulár býva často umiestnený, nie je vôbec isté. Rozšírenie o formulár umožňuje získať potenciálneho zákazníka už vo fáze, keď vyhľadáva informácie o vašej firme, službe alebo produkte, aj bez návštevy vášho web. Pre koho to je dobré? Mnohé systémy už podobné funkcie ponúkajú - Facebook Lead Ads alebo LinkedIn Lead Gen form nie sú žiadnou novinkou. Ak je teda pre váš biznis dôležité získavať kontakty, máte návštevnosť z mobilných zariadení a chcete zistiť, či sa vaše kampane vo vyhľadávaní dajú ešte viac vyťažiť, na toto lead gén rozšírenie by ste nemali zabudnúť. Kde a ako sa zobrazuje? Najprv je dobré znova zdôrazniť, že rozšírenie sa zobrazuje iba na mobilných zariadeniach. Tým zjednodušuje konverznú cestu užívateľovi, ktorý hneď pri zobrazení vašej reklamy uvidí možnosť vás kontaktovať, stiahnuť si katalóg alebo sa trebárs prihlásiť na workshop. Po prekliku sa potenciálny zákazník dostane priamo do formulára, kde, ak je prihlásený do svojho Google účtu, má už všetky potrebné údaje predvyplnené a odoslanie je otázka jedného kliku. Rovnako ako u vyhľadávacích kampaní, platí sa len pri rozkliknutí rozšírení a vy tak máte viac priestoru užívateľa zaujať a urýchliť jeho konverzný cestu. Samotné vytvorenie rozšírenia je veľmi jednoduché. Pri vytváraní je potrebné si prvýkrát určiť, ktorú výzvu k akcii chcete propagovať. Na výber je z možností: Získať cenovú ponuku Zažiadať Zaregistrovať sa Kontaktujte nás Odoberať Stiahnuť Rezervovať Získať ponuku V ďalšom kroku formulára užívateľovi vysvetlíte, čo získa odoslaním svojich údajov - máte na to až 200 znakov. Ďalej si pre zber vyberiete kontaktné údaje, ktoré sú pre vás dôležité. Google rozšírenie o formulár stále vylepšuje, a tak k pôvodnému menu, telefónu a e-mailu pribúdajú stále ďalšie. Po novom je možné do formulára pridať ďalšie doplňujúce otázky, ktoré Vám môžu pomôcť pri selekcii alebo prioritizácii Lead. Jedná sa o vopred vybrané otázky z 9 okruhov, pričom na každú otázku je možné odpovedať buď výberom až z 12 možností alebo stručnú textovú odpoveď. Celkovo je možné vo formulári zbierať až 10 údajov. Do rozšírenej je potrebné ešte pridať fotku alebo obrázok, ktorý sa zobrazuje pri vypĺňaní otázok a odkaz na váš web, kde máte spracované zásady ochrany osobných údajov. Na záver užívateľovi ponúknete možnosť stiahnutia (napr. Katalógu / e-booku) alebo ho odkážete na web - váš alebo napr. s odkazom na webinár. Bežné spôsoby získavania lead Google Ads umožňuje stiahnuť Lead dvoma spôsobmi. Najzákladnejšie, ale pritom najpracnejšie, je manuálne stiahnutie csv dokumentu. Odkaz na stiahnutie nájdete medzi rozšíreniami. Ads ponúkajú dva formáty, prvý je optimalizovaný pre čítanie človekom a druhý pre import do CRM. Jedinou zmenou je formát hlavičky. Pre CRM sú vo formáte zjednodušené a majú podobu statických hodnôt. Tento spôsob nie je aktuálne možné automatizovať a je potrebné v pravidelných intervaloch Lead kontrolovať. Google Ads uchováva Lead len po dobu 30 dní od vytvorenia. Ak si dokument nestiahnete, vaše Leads, teda potenciálni zákazníci, budú vymazaní. Druhým spôsobom je využitie webhooku. Táto možnosť je však náročnejšia a vyžaduje isté technické znalosti. Integrácia s webhookom funguje automaticky a pre stiahnutie Lead už nemusíte vstupovať do rozhrania. V rozhraní treba vložiť URL adresu webhooku, teda adresu pre odosielanie Leads. Na túto URL adresu sa budú automaticky posielať dáta v preddefinovanom formáte, vždy keď niekto vyplní a odošle formulár. Dáta ale musíte spracovať vy. Ak máte CRM, ktoré vedia webhooky spracovávať, prípadne niekoho, kto vie základy programovania, určite odporúčame využiť odosielanie Lead pomocou webhooku. Radi by ste využili silu Google reklamy pre získanie nových kontaktov? Nechajte to na nás. Viac informácií ,,nájdete tu alebo nás ,,kontaktujte tu.

prejsť na článok

Inovatívna správa sociálnych sietí

InstaPrePodnik Inovatívna správa sociálnych sietí InstaPrePodnik Inovatívna správa sociálnych sietí Inovatívna správa sociálnych sietí V d

prejsť na článok

Full servis reklamná agentúra v Michalovciach

ContentPress je prvá Full servis reklamná agentúra v Michalovciach, ktorá zastrešuje ako offline, tak aj online reklamné služby a kampane. Full servis reklamná agentúra Čo to vlastne znamená? Predstavte si jedného spoľahlivého partnera, ktorý vám zastreš

prejsť na článok

Sociálne siete pre firmu a ich Dôležitosť pre úspech v digitálnom svete

InstaPrePodnik Sociálne siete pre firmu a ich Dôležitosť pre úspech v digitálnom svete InstaPrePodnik Sociálne siete pre firmu a ich Dôležitosť pre úspech v digitálnom svete Sociálne siete pre firmu: Dôležitos

prejsť na článok

Návod na vytvorenie reklamy vo vyhľadávacej sieti Google Ads

V predchádzajúcom článku “Čo je Google Ads?” sme si priblížili základy toho, čo vlastne Google Ads je, aké výhody má inzerovanie v sieti Google a prečo by ste mali zaplatiť služby profesionála pri nastavení nových kampaní, ale aj pri priebežnej optimalizá

prejsť na článok

Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov

InstaPrePodnik Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov InstaPrePodnik Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov

prejsť na článok