Ako fungujú naši ľudia na magistráte? Čo ukázala kontrola?

Čo hovorí Správa o výsledkoch kontrol vykonaných útvarom mestského kontrolóra hlavného mesta SR Bratislavy? Čo bolo predmetom kontroly? Predmetom kontroly na základe Poverenia č. 7/2021 bolo čerpanie prostriedkov na podporu investícií do športovej infraštruktúry v hlavnom meste SR Bratislava z Fondu na podporu telesnej kultúry a z grantového Podprogramu č. 4 na podporu investícií do športovej infraštruktúry v hlavnom meste SR Bratislava v rokoch 2016 – 2020, konkrétne 22 subjektom v 22 projektoch. Celkový objem poskytnutých finančných prostriedkov bol vo výške 1 126 000,80 eur. Ako hospodári Bratislava za Valla? Podľa správy hlavného kontrolóra desiatky porušení pravidiel, pozrite si detaily viac v blogu https://blog.sme.sk/martingregus/politika/funguju-nasi-ludia-magistrate-co-ukazala-kontrola-tymto-systemom-vytvorila-koaliciu-sas-progresivne-slovensko The post Ako fungujú naši ľudia na magistráte? Čo ukázala kontrola? appeared first on Ing. Martin Greguš PhD., MBA.

prejsť na článok

Vallova vizitka v Bratislave po skoro 4 rokoch vládnutia

Zvýšenie počtu zamestnancov magistrátu viac ako o 400, dlh mesta sa zvýšil zo 142 312 000 Eur v 2018 na pravdepodobne až 178 659 000 EUR v tomto roku (podľa schváleného rozpočtu na rok 2022), výdavky na mzdy priamo na Magistráte hl. mesta (len na magistrá

prejsť na článok

Tlačová správa: Vládna koalícia ukázala dôchodcom vztýčený prostredník

Vládna koalícia dnes ukázala dôchodcom vztýčený prostredník a uprostred drastického zdražovania im opäť odmietla zvýšiť dôchodky.„HLAS navrhol mimoriadne zvýšenie dôchodkov,... Zdroj

prejsť na článok

V marketingu predávajú slová, nepodceňujte ich silu

V marketingu už nefungujú superlatívy, vyťahovanie sa, sugescia a hnanie k nákupu Konkurencieschopnosť je v každej oblasti privysoká a ľudia si môžu vyberať. V dnešnom marketingu fungujú emócie a tie vyvolávajú správne použité slová. A hlavne jazyk, akým

prejsť na článok

Trendy v reklame, ktoré fungujú a mali by ste ich poznať

Nové trendy v reklame Trendy v reklame sa vyvíjali pomaly z tlačenej reklamy a televíznych spotov na nové premyslené marketingové stratégie. Tie dnes zahŕňajú QR kódy, co-branding, obsahový marketing, PPC kampane a chat botov. Zatiaľ čo tlač a televízia s

prejsť na článok

Byť či nebyť... ...na facebooku?

Facebook se stal běžnou součástí naší komunikace. Protože s vámi chceme být v kontaktu, přinášíme přehled toho nejaktuálnějšího, co se na naší Facebookové stránce, www.facebook.com/perfecto.design, děje. V okně pod tímto článkem můžete vidět naše poslední

prejsť na článok