Ako fungujú algoritmy na sociálnych sieťach

Ako sa niekomu zdvihnú čísla followerov z týždňa na týždeň ? Prečo mi klesajú interakcie ? Ako zaujať cieľovú skupinu ? A čo je to vlastne ALGORITMUS ? Slovo algoritmus pochádza z latinského jazyka kde znamená nejaký postup alebo riešenie daného problému. Najviac sa s týmto slovom môžme stretnúť pri programovaní ale v poslednej dobe aj v online marketingu. V tomto smere to je systém, ktorý určuje organizáciu príspevkov do feedu jednotlivých užívateľov. Sociálna sieť Instagram ponúka svojim užívateľom štyri možnosti, ako môžu reagovať na váš príspevok. Je to like, koment, zdieľanie a uloženie. Teoreticky každé použitie jednej z možností na vašom príspevku by malo pomôcť ho viac zviditeľniť. Nie je to však tak. Na Instagrame už dávno nie je novinkou, že sa čísla lajkov, followerov a komentárov dajú oklamať. A to tým, že si tie čísla jednoducho kúpite. Preto sa nimi algoritmus neriadi. Čo vám najviac môže pomôcť je vskutocnosti zdieľanie a uloženie. Presne o tieto dve možnosti sa algoritmus zaujíma. Keď váš príspevok niekto prezdieľa na story, zároveň sa to dostane do ďalšieho okruhu ľudí daného užívateľa. Znie to jednoducho, ale algoritmus sa skladá ešte z mnoha dalších aspektov. Od času stráveného ľudmi nad vašimi príspevkami po tie najdrobnejšie kliknutia. Základ však toho všetkého je ukázať uzivatelovi čo sa mu bude páčiť. The post Ako fungujú algoritmy na sociálnych sieťach appeared first on Puntino.

prejsť na článok

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach

Záleží nám na tom, aby ľudia vedeli ako môžu správne nakladať s elektroodpadom. Preto využívame Facebook aj Instagram, kde nájdete rôzne  zaujímavosti zo sveta elektroodpadu. Sociálne siete nám tiež umožňujú, aby sa čoraz viac ľudí dozvedelo o našej služb

prejsť na článok

Sociálne siete a ich algoritmus

Poďme sa spoločno ponoriť do fascinujúceho, ale aj tajuplného sveta algoritmu sociálnych sietí. Prečo vám sociálne siete navrhujú obsah, ktorý by ste si mali pozrieť? A ako vedia, že sa vám práve tento obsah bude páčiť? A prečo sa príbehy na Instagrame ob

prejsť na článok

Video ako aktuálny mediálny trend

Na dôležitosť video obsahu stále viac tlačia aj svetové sociálne siete. Nie je žiadnym tajomstvom, že video sa stáva základom marketingových stratégií na sociálnych sieťach. Obrovské množstvo dostupných formátov a miest pre video na sociálnych sieťach to

prejsť na článok

Video marketing na sociálnych sieťach

Vieme, že nárast sociálnych sietí marketérom trošku skomplikoval situáciu. Potreba video obsahu rapídne narástla a vlastne, rastie až dodnes. Je dôležité doručiť odkaz rýchlo a so všetkými potrebnými informáciami. Pandémia zamiešala karty, keď nech

prejsť na článok

Ako vytvoriť jednoduchú kampaň na sociálnych sieťach?

Ako najvhodnejšie naplánovať svoju kampaň na sociálnych sieťach a čo vlastne slovíčko kampaň znamená? Kampaň je uverejňovanie vhodného obsahu neplatenou, ale častejšia aj platenou formou, ktorá má určitú kontinuálnosť. Niektoré kampane trvajú dlhší čas a

prejsť na článok