Administratívny a marketingový špecialista

Administratívny a marketingový špecialista Kurz v administratíve  Moderná asistentka musí byť pripravená na neustále zvyšujúce sa požiadavky zamestnávateľov. Samozrejmosťou je príprava dokumentov a materiálov na efektívny chod kancelárie a celej spoločnosti. Lektor Ivan Papay Ing. Marián Rusznyák, MBA Kategória Kancelárske balíky Hodnotenie 5/5 Popis kurzu Termíny a lokality Ďalšie informácie FAQ Popis kurzu Popis kurzuPráca v administratíveHľadáte si prácu asistentky? Máte záujem pracovať v administratíve?  Vidíte sa ako budúca asistentka alebo back office manažér? Moderná asistentka musí byť pripravená na neustále zvyšujúce sa požiadavky zamestnávateľov. Samozrejmosťou je príprava dokumentov a materiálov na efektívny chod kancelárie a celej spoločnosti.Administratívny kurz vás pripravíNáš kurz Administratívny a marketingový špecialista vás pripraví ako uspieť vo svete administratívy. Získate znalosti nielen o základnom fungovaní riadenia dokumentov a prípravy podkladov, ale zameriame sa aj na moderné formy komunikácie so zákazníkom. Termíny a lokality Termíny kurzov TermínTrvanie kurzuTyp kurzu22.05.2023 02.06.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice05.06.2023 16.06.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice19.06.2023 30.06.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice03.07.2023 14.07.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice24.07.2023 04.08.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice14.08.2023 25.08.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice04.09.2023 15.09.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice18.09.2023 29.09.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice02.10.2023 13.10.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice16.10.2023 27.10.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice6.11.2023 17.11.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice20.11.2023 1.12.202380 hodín / 10 dníOnline / Košice06.12.2023 19.12.202380 hodín / 10 dníOnline / KošiceKurz sa otvára priebežne každý mesiac podľa záujmu. Školíme aj keď nie je naplnený stav 10 ks. Informujte sa na tel. čísle +421 907782315 alebo sa priamo prihláste cez formulár. Následne vás budeme kontaktovať.Lokality kurzovPrezenčne školíme na našej pobočke v Košiciach.EDU.CO  spol. s r.o.Szakkayho 1040 01 KošiceV prípade záujmu o dištančné vzdelávanie sa môžete prihlásiť z celého Slovenska. Kurz bude prebiehať online pomocou niektorých z online komunikačných nástrojov ako je Skype alebo Teams. Ďalšie informácie Tu nájdete informácie ohľadom možnej formy absolvovania kurzu. Dištančná forma: kurz je vedený lektorom, prezenčne alebo dištančne – online pomocou Skype ( nejedná sa o vopred nahraté video !!!) môžete sa lektora pýtať, zastaviť ho, keď vám niečo nie je jasné je nutné, aby ste mali nainštalovaný Skype. V prípade, že ho nemáte, môžete si ho stiahnuť bezplatne tu. absolvent získava Certifikát o absolvovaní kurzu Prezenčná forma: Pri prezentačnej forme navštevuješ školiacu miestnosť a za účasti lektora prechádzaš jednotlivými modulmi. Pri prezentačnej forme dbáme nato, aby si bol stále pozorný a preto pravidelne robíme prestávky na kávu, občerstvenie. Pracuješ na našich PC a nepotrebuješ nič iné len dobrú náladu a ochotu sa niečo nové naučiť. Každý účastník dostane študijné materiály Absolvent získava Certifikát o absolvovaní kurzu FAQ Najčastejšie otázky ohľadom Administratívneho kurzu, podmienok a postupu ako získať kurz zdarma a ďalších nájdete v našej sekcii Často kladené otázky Administratívny kurz - obsah Word Administratívny kurz je delený 4 častí: Prvou časťou je Word, kde sa účastníci zoznamia od základov ako pracovať s týmto oblúbeným a súčasne nevyhnutným administratívnym pomocníkom.Úvod do práce s WordomOrientácia v prostredí MS WordVkladanie a úprava textov, symbolov a špeciálnych znakovVkladanie často používaného a prednastaveného textuVkladanie, umiestnenie a zmena veľkosti grafických prvkovVytváranie a úprava diagramov a grafovZískanie, označenie a vloženie podporných informáciíOrganizovanie obsahuVkladanie a úprava tabuliekVytváranie číslovaných a nečíslovaných zoznamovVkladanie a úprava hypertextových odkazovFormátovanie obsahuFormátovanie textuFormátovanie odsekovPoužitie a formátovanie stĺpcovVkladanie a úprava hlavičky a pätyÚprava návrh a rozloženia dokumentuÚprava dokumentu pred tlačou a tlačKontrola pravopisu a gramatikyÚprava užívateľského slovníkaJazyk pravopisné kontrolyNáhľad dokumentuTlač dokumentuSpráva dokumentovVytváranie nových dokumentov na základe šablónZobrazenie a úprava vlastností dokumentuOrganizovanie dokumentov s použitím priečinkovVkladanie dokumentov v iných formátoch pre špecifické využitieTlačenie dokumentov, obálok a štítkovRôzne typy náhľadov dokumentuZmena typu zobrazenia dokumentu a okienFormátovanie obsahuTabulátoryOvládanie stránkovaniaFormátovanie, umiestnenie a zmena veľkosti grafických prvkov pomocou pokročilých nastavení rozloženiaUžitočné klávesové skratky v prostredí MS WordPráca so štýlmiZrýchlenie práce použitím štýlovMožnosti štýlov pre znak a odsekAutomatická aktualizácia a nahradenie štýlovViacúrovňové číslovanie previazanie na štýlyPriradenie klávesovej skratky pre použitie štýluVkladanie objektovVkladanie obrázkovMožnosti editácie obrázkovOdstránenie pozadiaPridanie vodoznakuVkladanie grafov a diagramovSpolupráca s MS ExcelVytvorenie dynamického dátového prepojeniaVkladanie tvarovVytváranie a práca s tabuľkamiUloženie dokumentu – zabezpečenie dokumentuPráca s tabuľkami vo Wordenávrh tabuľkyúprava rozsahu a formátu tabuľkyprevod text – tabuľka a tabuľka textvkladanie vzorcov do tabuľkyautomatický formát tabuľkyHromadná korešpondencia Microsoft Wordpoužitie sprievodcuformulárové listyadresné štítkydefinícia dotazuFunkcia sledovania zmienuplatnenie a nastaveniapoužitie panela Revízia, komentáreprepojenie viacerých dokumentov medzi Wordom a Excelom navzájom Excel Ďalšou časťou Administratívneho kurzu je Excel. Nevyhnutny program pre všetkých, ktorí pracujú s tabuľkami, vytváraju reporty alebo analýzy. Tento nástroj je nevyhnutný pre každú firmu a tým pádom aj pre pracovníka v administratíve.Úvod do MS ExcelPopis prostrediaPopis objektov (zošit, hárok, bunka)Tvorba údajov a obsahuVloženie a úprava obsahu bunkyNavigácia na špecifický obsah bunkyZískanie, označenie a vloženie podporných informáciíVkladanie, umiestnenie a zmena veľkosti grafických prvkovVzorce a funkcieZáklady štatistických výpočtovSúčet hodnôt, podmienený súčet SUM, SUMIF, SUMIFSFunkcie na zisťovanie početnosti COUNT, COUNTA, COUNTIF, COUNTIFSPočítanie aritmetického priemeru funkcie AVERAGE, AVERAGEIF, AVERAGEIFSZaokrúhľovacie funkcieŠtandardné zaokrúhľovanie funkciami ROUND, ROUNDUP, ROUNDDOWN, INT, TRUNCZaokrúhľovanie na celé stovky a tisíckyZaokrúhľovanie na násobky čísla funkciami MROUND, CEILING, FLOOR, CEILING.MATH a FLOOR.MATHLogické funkcieSpôsob tvorenia zloženej funkcie, pomôcky pri kontrole zloženej funkciePokročilá práca s funkciou IF, vnorený IF, IFSVyhodnocovanie niekoľkých kritérií súčasne, logické spojky AND ORInformačné funkcie na kontrolu bunkyPoužitie informačných funkcií a funkcie IF na tvorbu výpočtu s kontrolou hodnotyPočítanie s dátumom a časomAko identifikovať a riešiť dátumy, ktoré nefungujú v nástrojoch ExceluRozdiel medzi dátumami v dňoch, pracovných dňoch, týždňoch, mesiacoch a rokochPrirátavanie dní, pracovných dní, mesiacov a rokov k dátumuFunkcia VLOOKUPVyhľadávanie údajov v inej tabuľkeVyhľadávanie v intervalochZisťovanie výskytu hodnotyTvorba tabuľkyZákladné vlastnosti tabuľkyUsporiadanie dátRady pre rýchlu a jednoduchú tabuľkuPridávanie/odstraňovanie riadkov, stĺpcov, buniekFormátovanie údajov a obsahuPoužitie a zmena formátu bunkyPoužitie a zmena štýlov buniekZmena formátov riadkov a stĺpcovFormátovanie pracovných hárkovTlačNastavenie stránky pre tlačTlač údajovAnalyzovanie údajovFiltrovanie zoznamov pomocou nástroja Automatický filter/Rozšírený filterZoraďovanie zoznamovUkotvenie priečokPráca s viacerými hárkami a oknami naraz (rozdelenie, usporiadanie)Vkladanie a práca s funkciamiŠtatistické funkcie (count, counta, countif, averageif)Dátumové funkcie (today, days360, weekday, weeknum, now)Časové funkcie (time)Logické funkcie (if, and)Textové funkcie (mid, left, right, concatenate, substitute, proper, lower, upper)Vyhľadávacie funkcie VLOOKUPFormátovanie údajov a obsahuVytváranie a zmena vlastných dátových formátovPoužitie podmieneného formátovaniaKontingenčné tabuľky (Pivot tables)Úvod do kontingenčných tabuliekVytváranie a používanie jednoduchých kontingenčných tabuliekVytváranie grafov z kontigenčnej tabuľky Powerpoint Príprava prezentácií je potrebna na každú dobrú poradu. Naučíme vás vytvárať zaujímave, pútavé prezentácie, aby ste dokázali prezentovať ako profesionálÚvod do MS PoworpointÚprava a ovládanie používateľského prostrediaPrezentácie:Vytvorenie prezentácieŠablóny a motívyZobrazenie prezentácieUkladanie prezentácieSnímky:Manipulácia so snímkamiOddiely snímokRozloženie snímokTextVkladanie a úprava textuFormátovanie písmaFormátovanie odstavcovPoznámky prednášajúcehoObrázky a diagramy Obrázky a ClipArtyÚpravy obrázkov a ClipArtovFotoalbumDiagramyPredvádzanie prezentácieNastavenie vlastností projekcieSpustenie a ukončenie projekcieOvládanie projekcieGrafyVytvorenie grafuÚprava štruktúry grafuÚprava rozloženia grafuÚprava vzhľadu grafuAnalýzy v grafeTlačTlač obrázkovTlač podkladovTlač poznámokTlač osnovy Outlook Najbežnejšou činnostou každej sekretárky je mailová komunikácia, planovanie v kalendári, riešenie úloh. V tejto časti Administratívneho kurzu sa zameriame ako efektívne využiť Outlook.Úvod do MS Outlookvytvorenie a nastavenie emailuvytváranie a odpovedanie na správyprílohy,nastavenie podpisu a nastavenia e-mailovej správykontakty, kalendár, úlohy,pripomienky a stretnutiaorganizovanie, vytváranie priečinkov vyhľadávanie a ukladanie položiektlač jednotlivých položiekvytvorenie šablóny emailuautomatické odpovede, automatické preposielanie správnajčastejšie používanie skratky v mailovej business komunikácii Prihláste sa na rekvalifikačný kurz V prípade, že vás zaujal niektorý z našich online kurzov, neváhajte nás kontaktovať. Radi zodpovieme vaše otázky. Môžete nás kontaktovať pomocou Kontaktného formulára alebo telefonicky na telefónom čísle +421 907 782315. Meno a priezvisko Telefón Email Ste evidovaný nezamestnaný na UPSVaR? Áno Nie Správa Súhlasím so Zásadami ochrany osobných údajov Prihlásiť sa na kurz CENA ZA KURZ 580€ ZADARMO* * Kurz zadarmo je len pre nezamestnaných evidovaných na Úrade práce, ktorým úrad schválil KOMPAS+ kurz. Viac informácií ako získať kurz zadarmo nájdete v sekcií Často kladené otázky Trvanie kurzu 80 vyučovacích hodín 10 pracovných dní Harmonogram Denne školíme od 08,00 do 16,00 Počet účastníkov Max. 10 účastníkov na kurze Nutne vybavenie PC alebo notebook, pripojenie na internet Firemné kurzyVzdelávanie pre zamestnancov je veľmi dôležite pre rozvoj spoločnosti. Obráťte sa na nás a pripravíme pre vašu spoločnosť kurz na mieru. Využite našu Bezplatnú konzultáciu. Viac info Príspevok Administratívny a marketingový špecialista je zobrazený ako prvý na EDU.CO spol. s r.o..

prejsť na článok

Pioneer A-70DA

Špičkový integrovaný stereo zesilovač pro poctivý zvuk. symetrická konstrukce v robustním kovovém těle zlacecné XLR vstupy převodníky Sabre předzesilovače pro MM i MC gramofonové přenosky Cena 41.000,- NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA? Máte-li podrobnější dotaz k

prejsť na článok

Bose Powermatch

Profesionální koncový zesilovač. Programovatelný zesilovač Přizpůsobení výkonu a ekvalizace různým typům reproduktorů Konfigurovatelnost výkonu Několik výkonových variant Cena od 73.990,- NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA? Máte-li podrobnější dotaz k našim službám

prejsť na článok

Bose Controlspace ESP

Profesionální zvukový procesor. Zvukový procesor konfigurovatelný pomocí PC software K dispozini několik kombinací vstupů a výstupů Spolehlivý bezúdržbový provoz Možnost zapojení ovládacích prvků Ovládání pomocí aplikace pro mobilní zařízení Cena 71.

prejsť na článok

Elac Cinema 30

Elac Cinema 30 Sestava reproduktorů domácího kina založená na úspěšném modelu malých satelitních reproduktorů BS302. Drobné reproduktory v tuhém kovovém těle překvapují svou dynamikou a zvukovým rozsahem. Výborné zvukové provedení je umocněno kvalit

prejsť na článok